Gå til innhold

Pro Evolution Soccer til høsten (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Konami, nå har dere hatt god nok tid til å tilpasse dere den nye generasjon konsoller og jeg forventer store forbedringer i høstens utgave.

Jeg er absolutt en stor fan av spillene og 2008-kopien spilles nesten daglig, men samtidig er det liten tvil om at spillet på mange områder føles uferdig.

Noen av tingene jeg ønsker meg;

 

- Spillerstats må overhales. Pr i dag er det utallige spillere som har alt for lave eller for høye stats

- Ytterligere forbedret grafikk.

- Bedre atmosfære under kampene (publikum, lyder osv).

- UI som ikke minner om en dårlig syretripp.

- Lyder i meny, samt all musikk må fullstendig byttes ut.

- Online-delen må fikses. Pr i dag er PES 2008 ett rent mareritt over Live.

- Exhibition-mode med to forskjellige profilers Master League-lag er en ren vits pr i dag, da all opptrening og bedring av spillerene ikke gjelder.

- Ytterligere forbedringer på AI - Keeperne er fortsatt like smarte som Marianne Aulie. (GK-control er en løsning som funker greit, men ikke alltid er mulig å bruke korrekt).

- Dommere uten fortid som diktator er å foretrekke (selv om jeg liker at dommerne oppfører seg forskjellig)

- De må fjerne grensen på maks 20 replays, gi oss redigeringsmuligheter og ikke minst kutte ned dagens "Mens vi venter på Jesus"-lastetider på klippene. Opplasting av bilder og klipp til en webside bør også være fult mulig.

- Achievements i spillet er helt latterlig p.d.d

Lenke til kommentar

Håper dette blir bedre enn 2008 versjonen, for å være ærlig så var den versjonen litt skammelig, koser meg for tiden med Wii versjonen, som er mye bedre, men mangler en del ting som jeg savnet veldig, bl.a. Masters League. På kollektivet jeg bodde dette semesteret hadde vi både PS3 og PS2 versjonen av spillet. Etter å ha spilt PS3 versjonen i to uker, droppet vi det og spilte kun PS2 versjonen på PS3. Ganske kjedelig at det skal være slik. Skal kjøpe PS3, så kjøper dette sannsynligvis uansett, men håper vi får en god Wii versjon. Uansett hvor god Wii versjonen er nå, så er den vanlige konsollversjonen mye morsommere å spille sammen, ble mange timer med kamper imot hverandre. Det jeg savner mest på Wii er co-op, første gang jeg og en venn prøvde det, satt vi fra 8 om kvelden til 5 om morgenen, fantastisk morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Sukk.

 

Jeg vil ha et fotballspill med smart AI hvor jeg kan ha en karriere som en enkelt spiller. Jeg vil ikke styre hele laget, men altså kun styre en og samme spiller gjennom kampene... starte i Nork 3-div og ende i Real Madrid. Fotball-RPG.

Lenke til kommentar
PES 2009 kommer til PSP, Xbox 360, Playstation 2, Playstation 3 og PC. Det er foreløpig ikke oppgitt noen nøyaktig slippdato.

 

Ikke til Wii? Jeg har PS2 og Wii versjonen, men har lagt PS2 versjonen i hyllene da Wii versjonen er mye artigere å spille. Kontrolleren er annerledes, men det har aldri vært så morsomt å angripe i et fotballspill som det der.

 

Kan se for meg at PC versjonen kan få til noe av det samme med musa.

 

Håper de ikke har glemt Wii , da den også har flere områder der kan forbedre på.

Lenke til kommentar

PES2008 var skuffende, det er jo omtrent ren arcade med bøttevis av sjanser og mål til enhver tid. Blir litt lite utfordrende i singelplayer synes jeg. Håper de satser litt hardere på realisme i 2009-utgaven. Fler lisensierte lag og stadioner, bedre grafikk og lyd er også en nødvendighet for å ta serien videre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...