Nidaroo Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hei, har planer om å ettermontere elektriske vinduer i bilen min. Men er det noe feil miks-max for å få dette til? Eller, er det bare generell utbygging? Er snakk om en Mercedes 190 1986 mod.
support81 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Er det snakk om ettermontering av originale vidusheiser fra en annen 190 er dette egentlig mer eller mindre plugg and play, så sant du har litt peil på å skru litt da Er det snakk om å ettermontere universale vindusheiser så er ikke dette like enkelt og er vell heller ikke det som er å annbefale
Waco Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Montere elvinduer er kjempelett på 190, gjorde det på min andre 190 for 2 år siden.. Kan veilede deg gjennom hele prosessen om du ønsker det.. Er det framme eller bake du skal montere ? Hvilken årsmod er bilen din ?
Mekker`n Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 El.vindusheiser fra en annen 190 skal passe rett over. Er ikke så lenge jeg "bygde" om en sånn og det var en enkel jobb.. Alt var bolt on og delen var gammal og innsausa i fett.. Bytta bare til elektrisk på førersiden siden den gamle manuell heisen var ødelagt og han fikk elektrisk kasta etter seg. Setter litt tvil ved universale løsninger som support81 sier..
Waco Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 aaa, las først nå at du skreiv 86 modell, har du fått tak i elvindu motorer og ledningsnett med brytere til pre-facelift ?
Nidaroo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Er det snakk om ettermontering av originale vidusheiser fra en annen 190 er dette egentlig mer eller mindre plugg and play, så sant du har litt peil på å skru litt da Er det snakk om å ettermontere universale vindusheiser så er ikke dette like enkelt og er vell heller ikke det som er å annbefale Vil helst prøve å få det gjort så enkelt så overholdet mulig! Da vil jeg vel først og fremst prøve med en fra en annen bil. Hvis dette så kan la seg gjøres ved å dra til en høgger! Montere elvinduer er kjempelett på 190, gjorde det på min andre 190 for 2 år siden.. Kan veilede deg gjennom hele prosessen om du ønsker det.. Er det framme eller bake du skal montere ? Hvilken årsmod er bilen din ? Ah, flotters!
support81 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Skal ikke se bort i fra at vindusheisene fra en 230E eller en bil i 124 karroseriet kan passe i din bil Er oftere litt lettere å finne el heiser fra disse bilene en fra en 190 er ikke helt sikker på dette men ser det er en del andre her med masse erfaringer på disse bilene her som kansje vet noe om dette er ofte billigere brukte deler å få tak i når tilgangen er større og lettere å finne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå