MysticoN Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hei, siden jeg har orginal panda ser jeg INGEN nytte i å ha windows defender, og er lei av at vista maser om at jeg må oppdatere den. så hvordan får jeg fjernet windows defender og windows security alerts?!
p@ge Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 helt enkelt, slår den av / deaktiver i tjenester. jeg selv har Eset Smart Security og bare deaktiverte Windows Defender, ser ingen fordel i å fjerne defender. den tar nesten ingen plass, men laster ned alle oppdateringer når du ser i oppdateringslogg, men men lykke til
MysticoN Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Legg til/fjern programmer lol.. var sikker på at det var en "tjeneste" som var innebygd i vista og at det var litt vrient å få den fjernet. takker for raske og enkle svar.. litt fløut
L O G I M A N Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Det skader ikke å ha flere spyware programmer. Ingen av de er så gode at det ikke lønner seg å ha to. Jeg forøvrig har beholdt defender, men har også spybot. I tillegg har jeg Kaspersky som også holder litt kontroll. På spyware siden synes jeg liksom man ikke kan ha nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå