Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor vil ikke jenter være sammen med sterke gutter?


Gjest Guest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_forvirret_*

Dette blir vel det stikk motsatte som den andre tråden... Selv opplever jeg dette tilfellet mer reelt siden søte gutter ofte får jenter raskest.

 

Hvorfor liker ikke jenter sterke hyggelige maskuline gutter? Må man være skikkelig badboy bare fordi man er sterk? Nå mener jeg ikke "kraftig", jeg mener sterk med god fettprosent også.

Skjønner meg ikke helt på dette :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

kanskje fordi jenter ikke er så overfaldiske som oss gutter, og bry seg nesten ett kvekk om utseende.

personlighet og utstråling har usaklig mye å si.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Guest_forvirret_*

Merkelig at jenter ofte velger folk med dårlig personlighet da :S

Får jo ofte høre hvor slem han har vært osv, og det er jo ikke akkurat mangel på gutter med god personlighet...

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha deg kjæreste så må du gjøre en innsats, uansett om du er en søt pusegutt, en rar datanerd eller en barsk muskelmann.

 

Jeg selv går vel midt mellom de to første kategoriene, men jeg måtte skrive en hel del sms og sende minst like mange forvirrede kjærlighetsbrev før jeg fikk den jeg ville ha.

 

Det gjelder å være offensiv, både gutter og jenter vil ha en kjæreste. Forskjellen er bare at jenter forventer ikke å arbeide for å få dette.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Dette blir vel det stikk motsatte som den andre tråden... Selv opplever jeg dette tilfellet mer reelt siden søte gutter ofte får jenter raskest.

 

Hvorfor liker ikke jenter sterke hyggelige maskuline gutter? Må man være skikkelig badboy bare fordi man er sterk? Nå mener jeg ikke "kraftig", jeg mener sterk med god fettprosent også.

Skjønner meg ikke helt på dette :S

 

Og hvor kommer dette fra? Jenter digger store maskuline gutter!!!

En søt gutt...? Veeeel....hadde nok ikke vært mitt førstevalg ihvertfall. De fleste jenter jeg kjenner, vil ha en skikkelig MANNEMANN, med god selvtillit (selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser) og litt humor er heller ikke å forakte.

Men det viktigste av alt, er for de aller fleste: Personligheten! Er den heller laber, kan man fort slite litt....

Lykke til!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Altså...ærlig talt! Det FINNES IKKE NOEN FASITSVAR på dette. Det er enhver jentes smak på gutter.

 

Mitt svar er da:

Søte gutter trenger ikke nødvendigvis se søt ut. Men snill, omsorgsfullt og varsom. "Guu så søt han var! Han gav meg en klem"

 

Skikkelig maskuline gutter bryr seg gjerne mer om sin maskuline kropp og trening enn jenta selv. xD Men ikke alle da. Noen er ganske søte.

Mens de som er mindre maskuline bryr seg ikke så særlig om trening, men mer om jenta. Men bryr gutten for mye, kan jenta bli irritert.

 

Jenter er kompliserte...skjønner ikke på meg selv heller. Vi legger mye merke til de små detaljene innimellom. :)

 

Kanskje "søte" gutter er flinkere til å flørte?

Lenke til kommentar
Les PuA-tråden og du vil forstå mer :)

Begynner å bli litt lei alle dere der ute som tror at PUA tråden er linken til suksess.

Mulig det funker, so what? Hvor mange er det ikke som får med seg damer hjem fra byen hver helg?

Alle har vel ikke PUA tråden i baklomma? Idioti etter min mening. Nekter for at bruken av denne "guiden?" vil fungere noe bra for folk som faktisk er ute etter et langvarig forhold.

Lenke til kommentar
Les PuA-tråden og du vil forstå mer :)

Begynner å bli litt lei alle dere der ute som tror at PUA tråden er linken til suksess.

Mulig det funker, so what? Hvor mange er det ikke som får med seg damer hjem fra byen hver helg?

Alle har vel ikke PUA tråden i baklomma? Idioti etter min mening. Nekter for at bruken av denne "guiden?" vil fungere noe bra for folk som faktisk er ute etter et langvarig forhold.

 

Nekt i vei. Se hvor langt du kommer med det. Jeg har ihvertfall bittelitt erfaring på at det som står der fungerer, mens jeg har all verdens erfaring om hva som IKKE fungerer, noe som også blir nevnt en del i den tråden.

 

Dessuten er grunnen til du skal lese trådden ikke nødvendigvis at du må adoptere alt som står der, men det står faktisk ganske mye fakta om kvinnepsykologi og om hvordan en kvinne tenker på dette med menn. Hvis du kikker litt oppover i denne tråden her og ser på jentene sine svar på hva de ser etter i en mann, så leser du PUA tråden og ser hva den sier om emnet så vil du se at svarene er ganske så identiske. Det som PUA tråden gir deg også er verktøyene til å bli den mannemannen som du kan være og som damene ønsker å ha.

Lenke til kommentar

Jeg skriver jo det. Det fungerer helt sikkert. Men virker som de her inne tror det her er noe helt nytt, og som de følger denne tråden som det skulle vært deres religion. svarer alle forum poster med "SE PUA TRÅDEN". Det er jo ikke alltid det er relevant engang.

Sier ikke at det ikke var det nå, but you catch my drift.

Sorry for off topic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
kanskje fordi jenter ikke er så overfaldiske som oss gutter, og bry seg nesten ett kvekk om utseende.

personlighet og utstråling har usaklig mye å si.

Joda, det er vel mange av de som synes utseende telle mye også, et godt eksempel er den ene venninna mi, hehe. Men jeg er enig med at personlighet og utstråling har ganske mye å si ja.

Lenke til kommentar
Les PuA-tråden og du vil forstå mer :)

Begynner å bli litt lei alle dere der ute som tror at PUA tråden er linken til suksess.

Mulig det funker, so what? Hvor mange er det ikke som får med seg damer hjem fra byen hver helg?

Alle har vel ikke PUA tråden i baklomma? Idioti etter min mening. Nekter for at bruken av denne "guiden?" vil fungere noe bra for folk som faktisk er ute etter et langvarig forhold.

Enig, begynner å gå lei jeg også. Synes det er intresant osv, men ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...