Gå til innhold

AMD lover bedre Linux-støtte


Anbefalte innlegg

Det finnes vel endel sider for Linux-gaming som f.eks http://www.linuxgames.com/ men ettersom jeg ikke spiller så....

Sabayon og OpenSuse er vel de distroene jeg har sett som har relativt mange spill i repoene sine.

Jeg synest det er bra at Linux-distribusjoner tar med Wine.

Men jeg stiller likevel spørsmål ved om det er gjort noe med distribusjonen for at Windows-spill skal fungere bedre? (isåfall håper jeg andre følger etter)

 

<klipp>Jeg bruker jo sitering rett som det er jeg, men forsøker som regel å dra ut det avsnittet jeg kommenterer og ikke den delen av posten som jeg ikke kommenterer. Ligger posten man siterer litt tilbake må man kanskje ta med mer. Men når posten er rett over, og man drar med hele sidetråden blir det mindre leselig - ikke bedre. Enkelte diskusjoner blir ganske vandalisert av dette. Da mener jeg ikke akkurat denne tråden, men det var såpass tydelig her at jeg synes det det var passende å påpeke praksisen. <klipp>
Slutt med å forsøple diskusjonen med dette. Jeg siterer det som er nødvendig for sammenhengen, som oftest klipper bort om det er store innlegg, og nå får dere jammen tie stilt om dette her. Om dere er så lite seriøse og bruker tiden på flisespikking, så bør dere enten ta tak i de store problemene på forumet eller finne dere en ny hobby. Jeg tar med sitater der det er nødvendig, og orker ikke høre på useriøse brukere mer, slike har jeg kastet bort nok tid på! :mad:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...