Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg er så kjedelig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN i seg selv er ikke noe problem(hvertfall ikke for meg). Problemet oppstår ved misforståelser hvis man feks tuller eller bruker ironi, noe som er vanskelig å få frem riktig med tekst. Det gjelder forsåvidt også SMS desverre..

ja enig. jeg har en merkelig form for humor, hvor jeg sier ting som i ordenes betydning er frekt, men som folk forstår er langt fra frekt om jeg er der, hvis du skjønner. :blush:

Lenke til kommentar

Dropp MSN og treff henne.

 

Slapp av og konsentrer deg om hva dere snakker om, og ikke på din egen nervøsitet, så skal du se at samtalen flyter. Du trenger ikke å være morsom hele tiden, ikke alle jenter liker klovner vet du. Bare vær deg selv og prøv å opptre som en selvsikker og interessant gutt. Få henne til å føle seg verdsatt og at hun er i sentrum, ved å vise at du er genuint interessert i henne (prøv gjerne å tulle litt med hva hun sier, eksempelvis "småmobbe" henne hvis hun har en sær hobby e.l.).

 

Det er også mye lettere å kommunisere over SMS/MSN på et senere tidspunkt, etterhvert som du blir kjent med henne. Selv bruker jeg aldri MSN til å snakke med jenter, og SMS brukes stort sett kun til å avtale nye dates. Telefon derimot bruker jeg ofte, og før (da jeg var singel) pleide jeg å ringe når jentene egentlig minst forventet det, hvilket snur radikalt på hele "jeg er kjedelig" tankegangen din da telefonsamtalen nå blir et overraskelsesmoment for henne (og således får hun ikke tid til å tenke på hvor kjedelig du er).

Lenke til kommentar

Sliter med det samme. Jeg har liksom ingenting å fortele, ingen opplevelser å dele. Jeg kan ikke lange ut med "da jeg var der og der skjedde ditt og datt"-historier fordi jeg sitter for mye ved pc-en, og har nesten bare datarelaterte opplevelser. :hm:

 

Jaja, det eneste jeg kan gjøre med det er vel å komme meg ut, men så føles det ut som det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar

Jeg opplever det samme :p

 

Jeg er en sosial person som kan snakke med folk jeg kjenner om det meste, men jeg er utrolig dårlig til å holde på en samtale når jeg føler meg litt "out of my natural habitat". Begynner gjerne bra, men så mister jeg tråden.

 

Misunner folk som bare kan snakke om alt og ingenting :p

 

Mottar gjerne gode tips!

Lenke til kommentar
Jeg opplever det samme :p

 

Jeg er en sosial person som kan snakke med folk jeg kjenner om det meste, men jeg er utrolig dårlig til å holde på en samtale når jeg føler meg litt "out of my natural habitat". Begynner gjerne bra, men så mister jeg tråden.

 

Misunner folk som bare kan snakke om alt og ingenting :p

 

Mottar gjerne gode tips!

 

hehe, føler meg deg!

Lenke til kommentar
Hei! her sitter jeg og prøver å snakke med ei jeg liker, men føler at jeg ikke greier å være morsom og at samtalen blir sært.

 

Problemet mitt er at jeg ikke klare å kødde når jeg snakker til ei jeg liker, men bare til de jeg er venn med...

 

noe råd?

 

Burde vell ikke kødde med den du liker? :p

Finn ut hva dere har som felles interesse... eller se om du kan bli interessert i det hun er interessert i? Vis gode av deg selv, men ikke skryt for mye. :) Og få jenta til å fortelle mest om seg selv om du har lite å fortelle.

 

Jeg er også en asosial person, men kan prate når noen vil prate med meg. Kan prate i et sett.

Pleier å prate og fortelle så mye at etter 2-3 ukes tid med prating...har vi ikke noe mer å prate om xD

Og da er det bare:

"hva skjer?"

"ingenting, der da?"

"nope"

 

edit: skrivefeil

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...