Mann20 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hei! Lenge siden jeg har sett andre med dette problemet, mens jeg fortsatt sliter med det; Jeg går inn på Niko's mobil og deretter multiplayer. Jeg kommer inn i "et rom" med andre spillere. Et par sekunder senere kommer feilmeldingen: "The connection to one or more players has been lost. Returning to single playuer..." Jeg har spilt CoD4 og PES2008 masse online, og jeg har en rask internett. Jeg setter veeldig stor pris på all hjelp! Plis, begynner å bli frustrert! Endret 20. juni 2008 av coolio1
MalusDomestica Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Tror det har med at host leaver, har ofte det samme problemet. En god løsning er når du lager en server å lage minst 1 private slot (da blir du host) og da kan du ikke miste connection.
Mann20 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Men hosten kan jo ikke leave hver eneste gang... (?)
Kadmium Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Dette hendte meg de to første gangene jeg prøvde multiplayer, men har ikke opplevd det siden. Det er vel rett og slett bare det at de andre personene i «rommet» forlater det, og ettersom du ikke er vert, kastes du også ut. Et godt tips er å gjøre som MalusDomestica skrev.
Mann20 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Det har kommet en patch, så nå funker det nesten hele tiden! Tusen hjertelig takk for alle som har postet her! Et siste spørsmål: Funker det også i party mode? MalusDomestica? Harald Strandbak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå