Gå til innhold

Bildegalleri til Foto-dugnad #4: Norge ved Sommersolverv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får igjen takke for at dere har stilt opp denne gangen også. Muligens en ugunstig tid på døgnet og feil dag; det hjalp jo ikke på at undertegnende ikke fikk med den lille detaljen med UTC ...

 

Men bilder ble det. Vil komme tilbake til dere med tilbake-meldinger på bildene i løpet av de nærmeste dagene; skjermen jeg sitter på nå er litt for ullen, samt at det begynner å bli en smule sent.

 

Ny utfordring kommer.

 

Tom

Lenke til kommentar
Her er mitt bidrag. Tatt fra Keiservarden utenfor Bodø (kl 23:58:51) og nordøstover mot Mjelle og deretter Steigen. Landegode og deretter Lofoten skimtes til venstre i bildet.

Merkelige lysforhold denne kvelden, med overskyet over Bodø, litt nedbør midtfjords og så sol over Lofoten og øst for meg. Skal sies at jeg glemte kamerafoten hjemme, så bildene måtte tas håndholdt :cry:

EOS 40D + 17-40L. Laget HDR for å få frem dynamikken i lyset.

 

post-26515-1214053487_thumb.jpg

 

 

Nydelig bilde! Helt klart min favoritt av de midtsommer-bildene jeg har sett her inne.

Godt å se mitt gode Lofoten i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar
Kult bilde, den linsa er morsom.

 

Mange fine bilder her!

Her er mitt bidrag med mitt nyinnkjøpte objektiv : Sigma 10-20mm :

 

togstasjon_liten.jpg

 

EXIF : 15 sec, f/5.6, brennvidde 12mm, ISO 200

Kamera : Nikon D40

 

Jeg er på objektivjakt....min nysgjerrighet ble vekket....hva er spesielt med denne linsa?

Lenke til kommentar
Nydelig bilde! Helt klart min favoritt av de midtsommer-bildene jeg har sett her inne.

Godt å se mitt gode Lofoten i bakgrunnen :)

 

Takk skal du ha:)

Søndag kveld var lyset helt fantastisk over samme område. Har en del bilder hjemme nå med Lofoten badet i gull. -Jeg blir aldri lei av å se på det der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...