Gå til innhold

Ripping.org nå på norsk!


Anbefalte innlegg

Tok meg bryet med å oversette siden til norsk for et par dager siden, så de som er lei av den engelske varianten kan nå bare klikke her.

 

Hvis det ligger noen teite feil (liten bokstav der det skulle/burde vært stor, manglende punktum/komma etc.) er det bare å poste evt. sende PM. Forslag til forbedring av overskrifter/annet tekstmessig innhold kan også tas her, selvfølgelig.

 

God fornøyelse! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tok meg bryet med å oversette siden til norsk for et par dager siden, så de som er lei av den engelske varianten kan nå bare klikke her.

 

Hvis det ligger noen teite feil (liten bokstav der det skulle/burde vært stor, manglende punktum/komma etc.) er det bare å poste evt. sende PM. Forslag til forbedring av overskrifter/annet tekstmessig innhold kan også tas her, selvfølgelig.

 

God fornøyelse! :new_woot:

 

Veldig godt jobbet!

 

tøft at noen står på! :)

Lenke til kommentar
fikk denne meldingen ifa avira antivirus

 

"Contains detection pattern of the HTML script virus HTML/Infected.WebPage.Gen"

 

Så vær forsiktig folkens

 

Det der er nok en falsk advarsel, noe annet vil overraske meg. Men for å være på den sikre siden så påpeker jeg at jobben MIN her kun var å oversette opprinnelig tekst, og ikke hadde noe med programmeringen som sådan å gjøre.

 

Hvis du greier å finne ut åssen virus avira mener ripping inneholder må du SVÆRT GJERNE si fra, skulle vært interessant å sett det. Forøvrig sier AVG, Norton og Norman null og niks (jeg har AVG, og hadde Norman i et halvt år for noen måneder siden, og fattern har Norton)

Lenke til kommentar
fikk denne meldingen ifa avira antivirus

 

"Contains detection pattern of the HTML script virus HTML/Infected.WebPage.Gen"

 

Så vær forsiktig folkens

 

Det der er nok en falsk advarsel, noe annet vil overraske meg. Men for å være på den sikre siden så påpeker jeg at jobben MIN her kun var å oversette opprinnelig tekst, og ikke hadde noe med programmeringen som sådan å gjøre.

 

Hvis du greier å finne ut åssen virus avira mener ripping inneholder må du SVÆRT GJERNE si fra, skulle vært interessant å sett det. Forøvrig sier AVG, Norton og Norman null og niks (jeg har AVG, og hadde Norman i et halvt år for noen måneder siden, og fattern har Norton)

 

ja, sikkert ingen fare. Bare sa at jeg fikk den meldingen så er noe avira ikke liker, fikk det på ripping.org også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...