DanOve Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen" I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel.
medlem-68510 Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet.
DanOve Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet. ja stemmer det. har ikke nVidia kort. har ati og VIA kort å prøve på.
medlem-68510 Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hvordan kan man velge at et program skal starte oppi screen 2 og automatisk bli "fullscreen"I dette tilfelle er det snakk om Media Player Classic. Jeg fant en config fil til MPC men fant bare full screen option. gjenstår bare da å få den til å bli fullscreen i riktig skjerm. mins det var noe i regedit som Mastif viste en gang i en artikkel. Den artikkelen var vel om filmanlegg i bil? Hvis du har nVidia-kort kan du sette fullscreen overlay-ettellerannet i innstillingene til kortet. ja stemmer det. har ikke nVidia kort. har ati og VIA kort å prøve på. Da kan ikke jeg hjelpe deg. Er nVidia-kar Du får finne artikkelen vi snakker om her, og sjekke den.
jallamamba Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 ATI Catalyst kan styre dette. Gå til Video-Theater Mode. Der kan du velge hvordan en film skal vises
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå