Gå til innhold

bra og behagelige øreplugger? EDIT: valget står nå mellom to... Sennheiser CX400 og CrossRoad MylarOne X3i! hvilket er bør jeg velge?


S!D

Anbefalte innlegg

hei. ser etter noen øreplugger, de må ha:

 

-BRA lyd!

 

-behagelige, alle plugger jeg har prøvd har hvert ubehagelige og såogsi gitt meg gnagsår i øra =S

 

- ok å se på (ikke så viktig men vil ikke gå rundt med noe som ser ut som det er dratt ut av ræva te en gnom)

 

- tåle en del

 

- pris er ikke så viktig men under 5-600 kr

 

-må vere mulig å få tak i på norske nettbutikker

Endret av sid1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jeg bestilte Crossroads x3i fra www.jaben.net. Det er så dårlig kontakt at høyrepluggen ikke virker, men det kan jo godt være det går bedre med deg hvis du bestiller :)

 

kontakt wilson (tror jeg det er fyren heter) så får du nok nye uten problemer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilke type øreplugger fikk du vondt i ørene av. Jeg har det problemet med de som er runde. De jeg kan stikke inn i øret har jeg aldri hatt probelmer med.

 

Vil anbefale Argon sine nest billigste som de har på Hifi Klubben. Utrolig bra til prisen.

 

For tiden bruker jeg Klipsch sine billigste (Custom 1 eller 3), pris i Norge er ca 12-1300,-, men ved å kjøpe de fra Amazon.com, via Jet Carrier, og ferdig momset for Norge så var prisen kun rett over 800,- Det var verdt hver eneste krone. Utrolig bra og detaljert lyd.

 

De sitter godt i ørene, og holdes rundt med en bøyle som både beskytter kabel og holder dem på plass. De kommer heller aldri i konflikt med briller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...