Gå til innhold

Noen råe FPS spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bynner å kjeder meg i sjukemeldings perioden nå...

Jeg trenger et rått actionfyllt FPS spill som er konge, men jeg kan bare starte opp å blæste løst. ERGO trenger noen spill med hemmningsløs action skyting/slakting.

CS, UT, og COD trenger jeg ikke, har dem på konsoll

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frontlines:Fuel of War er veldig morsomt. Tatt seg veldig opp etter de fikset forskjellige bugs i patchene. Er noe av det samme som BF2/2124(?). Veldig intenst til tider med folk som skyter på deg fra alle retninger :)

Skrevet

Ja! Serious sam og Painkiller er 2 gode vis du bare vil ha litt brainless skyting. Gøye våpen og fiender er det og.

Skrevet

TF2 er det samme som ligger i den "orange box" saken? 150kr? Ja det skal jeg nokk kjøpe :)

Jeg har mistet Postal2 cd'en min :(

Skal sjekke ut dei andre spilla.. Kule tips :)

Skrevet (endret)
TF2 er det samme som ligger i den "orange box" saken? 150kr? Ja det skal jeg nokk kjøpe :)

ja korrekt det.. TF2" ligger i orange box. der også half life 2:ep2 ligger.

men hvis du ikke har spilt half life 2 før , anbefaler jeg deg på det sterkeste å starte med half life 2, så ep 1 og så ep 2 .

med orange box får du faktisk akkurat dette. du får hele half life 2 serien frem til episode 2, og du får tf2

Endret av Mort1_s
Skrevet

ja korrekt det.. TF2" ligger i orange box. der også half life 2:ep2 ligger.

men hvis du ikke har spilt half life 2 før , anbefaler jeg deg på det sterkeste å starte med half life 2, så ep 1 og så ep 2 .

med orange box får du faktisk akkurat dette. du får hele half life 2 serien frem til episode 2, og du får tf2

Joda, har HL2, men er ikke sikker på om cd'en ligger i coveret :p

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det noen nyere PPS spill som er vert å spille som ikke krever internet spilling?

hl2, bioshock, crysis, COD4,Gears of War disse er ferdigspillt

Trenger et fps å nyte mine øl til :)

Skrevet (endret)

Er det noen multiplayer FPS der man må snike/ta seg tid/taktikk? Noe mer en hemningsløs action denne gangen :p

Noe team basert spill i samme sjanger hadde vært digg

Endret av MrSmile
Skrevet

Du må spare mye på ammoen i BioShock (ihvertfall i begynnelsen), så jeg vil ikke anbefale det om du bare vil plaffe løs på alt som beveger seg.

Clive Barker's Jericho er meget bra når det kommer til slikt. Jeg anbefaler det på konsoll siden det er en del "survival events" (dvs piler spretter opp på skjermen, så trykk som faen og håp spillet registrerer det og lar deg overleve til neste pil). Men vær advart på sterke scener, for å si det mildt... Han laget jo tross alt Hellraiser. :p

Skrevet

SWAT 4 kanskje? Begynner å dra på årene, men fortsatt et godt spill. Her må du tenke/ha en plan før du foretar deg noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...