Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Når offentliggjøres eksamenskarakterene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg har ikke fått noe i posten i alle fall. Men regner jo med at det kommer etterhvert.

Er dette bare rykter eller får man faktisk det - aldri før har jeg fått vite det via posten (eller fått resultat. Hørt mye om dette. Noen som kan bekrefte/avbekrefte?

Takk for svar, forresten.

Endret av Ituca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg ikke vitnemålet i posten, vet jeg ikke hva jeg gjør. Må jo sendes inn til høgskolen jeg har søkt meg inn på.

Så, ja, det kommer i posten.

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men lurer på om man får eksamenskarakteren som en enhet - altså bare den - i posten når man eksmepelvis går (eller rettere sagt har gått) i 2. klasse på videregående?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Trodde du gikk tredje året, men ser nå at tråden er mer generell.

Nå hadde jeg bare en eksamen i VK1, og den var muntlig, hvor vi fikk karakteren på slutten av dagen. Fikk ikke noe i posten.

For din del vil det kanskje holde å ringe/besøke skolen (administrasjonen). Eller om dere har SkoleArena eller tilsvarende, kan man sjekke der.

Skrevet

Jeg fikk vite min eksamenskarakter i 2.klasse da jeg fikk en utskrift av standpunktkarakterene fra 2.klasse på siste skoledag. Der stod eksamenskarakteren. I tillegg sto eksamenskarakteren på Skolearena.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...