anders! Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 (endret) Hei, etter å ha spilt litt Crysis, har jeg lagt merke til at hver gang jeg havner nede i havneområdet på mappet Assault synker FPS drastisk. Faller gjerne ned til 5 FPS i det jeg svinger rundt inne i en bygning med mye partikler i lufta o.l. Innstillinger står på high, unntatt post prossessing og motion blur på medium med 1920x1200 i oppløsning. Dette er det verste stedet på hele spillet, med tanke på FPS? Noen med andre meninger? Endret 17. juni 2008 av anders!
Herpeederpee Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 VEnt til du kommer til siste kapittel - det vil drepe fps'en din.
evgeny Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Du må oppdatere spillet med nyeste patcher. Først legg inn 1.20 så 1.21 og last ned siste drivere til grafikkkortet
Neppe Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg kjørte spillet på 1920x1200 med Very High og 4Xaa til det bitter end, men da måtte jeg faktisk se tapt å skru av AA. Så om du sliter med Assult er det nok bare å skru av litt før du kommer helt til slutten. (Dvs ut av "fjellet")
gard. Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Wow, du må ha litt av en rig, Neppe. Kjørte selv gjennom spillet i 1440x900 i Very High uten AA. Funket fint for det meste, men noen ganger da det var is å se begynte det å lagge skikkelig. Tror kanskje det har noe med lyden å gjøre, men det var ikke vanskeligere enn å sette ned alt til High en liten stund. Merket ikke noe spesielt på Assault forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå