Gå til innhold

Crysis: "Assault", versting mappet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, etter å ha spilt litt Crysis, har jeg lagt merke til at hver gang jeg havner nede i havneområdet på mappet Assault synker FPS drastisk. Faller gjerne ned til 5 FPS i det jeg svinger rundt inne i en bygning med mye partikler i lufta o.l. Innstillinger står på high, unntatt post prossessing og motion blur på medium med 1920x1200 i oppløsning. Dette er det verste stedet på hele spillet, med tanke på FPS? Noen med andre meninger? :)

Endret av anders!
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjørte spillet på 1920x1200 med Very High og 4Xaa til det bitter end, men da måtte jeg faktisk se tapt å skru av AA. Så om du sliter med Assult er det nok bare å skru av litt før du kommer helt til slutten. (Dvs ut av "fjellet")

Skrevet

Wow, du må ha litt av en rig, Neppe. Kjørte selv gjennom spillet i 1440x900 i Very High uten AA. Funket fint for det meste, men noen ganger da det var is å se begynte det å lagge skikkelig. Tror kanskje det har noe med lyden å gjøre, men det var ikke vanskeligere enn å sette ned alt til High en liten stund. Merket ikke noe spesielt på Assault forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...