christianb Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Hei Vi har tenkt å arrangere årets norgesmesterskap i brettspillet Settlers fra Catan. Det blir i Bergen 6. august. Alle kan delta, og dere trenger ikke å kunne spillet fra før (det gjør det bare mindre sannsynlig at dere vil vinne ). Jeg har laget hjemmeside her: http://www.spillby.com/bergen/index.php?s=snm2008 Etter arrangementet legger jeg ut resultatlista også der. Det koster 50 kroner å delta. Vi har pokaler og spill-premier til vinnerne. Selv om dette er mest et dataspillforum, så pleier det å være sånn at den som liker en type spill, gjerne liker andre typer spill også. Så jeg håper at noen herfra vil bli med Settlers of Catan er et spill som dreier som om å kolonisere ei nyoppdaget øy. Øya heter - overraskende nok - Catan, og den er veldig rik på ressurser. Man sanker inn ulike ressurser (gråstein, murstein, korn, sau og tømmer) for å bygge veier og bygninger. Det er også en del forhandlinger inkludert, siden man kan handle ressurser med de andre spillerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå