Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

z87 er bekreftet med 6 native sata 6Gbit sata porter.

socket 1150...

lab501.ro/stiri/cebit-2013-biostar-prezinta-seria-z87

Noen som vet når den nye SATAen(4?) kommer, eller hva som skjer på den fronten? :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som om det må bli nytt hovedkort nå gitt, da det gamle kortslutta i går. Plutselig så skrudde bare maskinen seg av, starter normalt med kun ATX-kabelen tilbkolet. men så fort 8-pin til prosessoren kobles til skjer det ingenting. Fått noen tips av Andrull jeg skal prøve når jeg kommer hjem. Løser det ikke problemet så sjekker jeg opp reklamasjonsretten på Komplett :hmm:

Da fikk jeg svar fra Komplett. Får nytt hovedkort tilsendt i posten gratis, håpet på å få betale et mellomlegg slik at jeg kunne kjøpe MSI Z77 MPower, men det var ikke mulig da det ble erstattet av produsent så Komplett fikk ikke gjort noe med dette, dessverre :(

Skrevet

Da fikk jeg svar fra Komplett. Får nytt hovedkort tilsendt i posten gratis, håpet på å få betale et mellomlegg slik at jeg kunne kjøpe MSI Z77 MPower, men det var ikke mulig da det ble erstattet av produsent så Komplett fikk ikke gjort noe med dette, dessverre :(

Joda, det er jo forståelig, men de bruker dessverre Tollpost, og ikke posten :(
Skrevet (endret)

Joda, det er jo forståelig, men de bruker dessverre Tollpost, og ikke posten :(

Hehe, får håpe det kommer i løpet av uka :) Er forresten et MSI 990FXA-GD65 jeg får så er ikke noe og skryte av. Det er jo ikke det jeg hadde heller som ble ødelagt forsåvidt, da det ble kjøpt som en relativt billig budsjettt PC for i overkant av 2 år siden.

Jeg som hadde begynt å glede meg til MSI Z77 MPower og en i5/i7, men blir nok kjøpt om en liten stund uansett! Så kan jeg ta de komponentene der og modde litt i et Antec Nince Hundred jeg har stående.

Endret av ChristofferRudi
Skrevet

Faen heller, da bestilte jeg MSI Z77 MPower og i5-3570K :w00t: Vurderte i7, men fant ut at behovet ikke er der så da er det like greit å spare pengene!

• Liker 1
Skrevet

Faen heller, da bestilte jeg MSI Z77 MPower og i5-3570K :w00t: Vurderte i7, men fant ut at behovet ikke er der så da er det like greit å spare pengene!

Du vil ikke tilfeldigvis donere det gamle til mitt serverprosjekt? :p
Skrevet (endret)

Du vil ikke tilfeldigvis donere det gamle til mitt serverprosjekt? :p

Hm, vil nok ikke donere det bort gratis dessverre. Du kan eventuelt kjøpe det (MSI 990FXA-GD65), er splitter nytt. Og så klart litt billigere enn i butikk :)

Endret av ChristofferRudi
Skrevet

Merker stor forskjell fra å gå til en AMD Phenom II X6 1055T til en Intel i5-3570K! Får vel få lagt inn en liten overclock etterhvert også :)

Skrevet

Perfekt med tanke på at jeg fikk lønning i går! Blir spennende å se om det er noe jeg eventuelt skulle ha bruk for til en billig penge. Pleid å være ganske bra priser på disse timesalgene så da er det bare å glede seg til 19:00 :)

Skrevet

Var ingenting nyttig (for meg) der... Bortsett fra en 120hz skjerm, men har andre ting jeg må kjøpe først :p

Vurderte de RED diskene, men ikke 7200 RPM :( Ikke noen spesielt gode priser denne gangen :p
Skrevet

Noen av varene har også gått opp i pris så nei :p

Fant heller ingenting nyttig i denne omgang, de må nok gjøre det bedre til neste gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...