Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjapt spm, selv om dere kanskje ikke kan svare, og jeg allerede er ganske sikker.

Uansett, vil denne ramen passe i mamma sin Acer TravelMate 4150?

Edit: Det sitter 2 256MB PC2-3200 brikker i den nå. Lurer på om PC2-5300 blir 'for kjapt'? Hvis jeg går ned til PC3200-ram må jeg nesten doble prisen..

Nåværende ram i cpu-z:

post-127734-1265459737_thumb.png

Endret av Benny
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess! Klarte endelig å sende internettsignalene gjennom det litt eldre "innebyggede" nettverket i det nye huset, med andre ord slipper jeg styret med å oppgradere den trådløse løsningen! :D

Skrevet

I ene enden er den en 6-pin hunn kontakt og i andre en 6-pin hann kontakt + 2-pin hann.

Ser ut til at den kan brues som en 6 til 8-pin i tillegg til en 6-pin forlenger.

Skrevet (endret)
Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" :p

Ja, for han Dr.Dre er en lydekspert :p Nei, tror nok du får mer for pengene ved å kjøpe et annet merke. Akg, Denon osv. Monster har vell rykte på seg å overprise "vanlige" varer..

Endret av Teac
Skrevet (endret)

Da sier jeg OVERPRISA!! :p

Ja, for han Dr.Dre er en lydekspert :p Nei, tror nok du får mer for pengene ved å kjøpe et annet merke. Akg, Denon osv. Monster har vell rykte på seg å overprise "vanlige" varer..

Du har nok rett der :yes: Men AKG og Denon har ikke så mange gaming-headet... Sennheiser og Beyerdynamic er nok det tryggeste valget tror jeg :)

Endret av 2B'1
Skrevet

Da sier jeg OVERPRISA!! :p

Du har nok rett der :yes: Men AKG og Denon har ikke så mange gaming-headet... Sennheiser og Beyerdynamic er nok det tryggeste valget tror jeg :)

Ja, det er sant. Dersom man skal bruke det til kun gaming så er vell hverken Akg, Denon eller Dr.Dre noe særlig. Da må man går for et gaming-headsett.

Skrevet (endret)

Ehh ja?

Dr. Dre er lyd produsent :p

Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får.

Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^

Endret av Captn Jack Yarr'ow !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...