Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Etter en liten kjøretur stopper den..


Anbefalte innlegg

Hei. Har en scooter, daelim S-five. Men har tenkt å selge den siden jeg har bil.

Men det har oppstått et problem: Jeg hatt store problemer med å få den til å starte, men nå fikk jeg det til. Men nå når jeg har kjørt den en stund og stopper å lar den gå på tomgang så hører jeg at turtallet blir lavere å lavere, og hvis jeg gir gass så vil den ikke fremover, bare at den har lyst til å stoppe.

 

Har en merkelig følelse av at dette skjer mest i oppoverbakker :p

 

Men er det noen som har peiling på hva som feiler den, for jeg er helt blank her.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja er nok bensin på tanken ja! Har hatt mye problemer med å starte den.. men når jeg først har fått start på den starter den lett som bare det.

 

Like før jeg gir opp hele greia.. det skjer noen ganger, å andre ganger skjer det ikke. Hadde samma problemet når jeg ikke hadde bil :(

Lenke til kommentar

sjekka nettopp forgasseren blåste reint inni der, heiv i en større dyse jeg brukte før, den perioden funka sykkelen fint fint, det var ikke noe rust.

 

Men starta den i dag, lot den gå på tomgang hele tiden, å til slutt gikk turtallet nedover og til slutt stoppa den.

 

Har spurt flere og det er absolut ingen som vet hva som feiler den.. :( har lyst å få solgt den asap :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...