Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En siste låt før jeg kvelder (Jeg er på norsk tid pluss en time)

 

For noen år siden var jeg på den beste konserten jeg noensinne har vært på. Det var Helloween, og jeg tror de gikk på "fuck you all" piller. Der ble servert oppvarmingsband i badekåper (de vandre inn på scenen midt i en låt) og en haug av humor hele kvelden. "Eagle Fly Free" ble selvfølgelig spilt, tett fulgt av en roadie med en tre meter lang stang med en and (du vet, den fuglen) teipet på enden. Så mens Eagle Fly Free ble spilt fløy denne anda rundt på scenen. Den "hjalp" gitarister og sangeren til å spille bedre der det var nødvendig.

Det var et føkkings komishow med doble basstrommer.

Beste konserten ever.

 

EDIT: Jeg glemte å nevne at alle byttet instrumenter i løpet av låta. Da medregnet opppvarmingsbandet. Det gikk gitarer og basser vegger mellom. De byttet der de følte for det mens låta aldri misset en beat.

En prestasjon av de store.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Greit. Dette er siste.

...muligens.

Denne låta var den som ledet meg inn på doble basstrommer og speed. Finske Stratovarius med låta "Father Time".

Jeg husker godt da jeg snublet over denne. Jeg var som hypnotisert. Derfra gikk det bare en vei. Eller egentlig mange veier. Derfra tok jeg musikalsk utdanning som har satt meg i studio med Postgirobygget, Red Harvest, og en haug med andre jeg knapt har lov til å nevne, samt har plassert meg i et Dimmu Borgir bryllup og andre veldig snodige "norsk metal" situasjoner.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...