Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All fall down together.

 

This one carries a lot of history for me. I got a call from a friend late at night. I picked up and she said "there's blood everywhere". I got very worried and she added that she had done it herself.

It was a weird conversation.

 

I can't explain why. This song just reminds me of that late night phonecall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Not sure what "Sigrid" means, but my daughter's name is "Sigrun". It's the name of the head valkyrie from viking battles, collecting souls from battles. It means "Rune of victory". It's not getting much better. Maybe contested by my son who's name is Eldar, meaning "Guardian of fire".

 

Good song, btw.

 

EDIT: Yea, I do speak norwegain. Maybe not in the late night when there's no work the next day.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Not sure what "Sigrid" means, but my daughter's name is "Sigrun". It's the name of the head valkyrie from viking battles, collecting souls from battles. It means "Rune of victory". It's not getting much better. Maybe contested by my son who's name is Eldar, meaning "Guardian of fire".

 

Good song, btw.

 

EDIT: Yea, I do speak norwegain. Maybe not in the late night when there's no work the next day.

Sigrid means "victory", "wisdom", and "beautiful". Sigrid = Sigr + fríðr ("victory" and "beautiful", respectively).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hadde et band i studio for ørten år siden. De kalte seg Postgirobygget. Jeg spilte inn demoen deres.

De gav ut ei skive rett etter, med delvis endrede tekster. De var hakket vassere i original versjon.

Denne låten var muligens min absolutte favoritt da, og den låten som ikke ble forandret i hele tatt fra demo til skive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...