Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Death In June - Hollows of Devoition. And I shall turn your eyes into tears When all that's left Are the hollows of devotion And, out of vision We shall bring The void Crowned with hoods And crying with hope Eagle on arm And terror in eye Resist and struggle Your faith is a lie And, the death of dreams Shall be a beautiful end With flowers of filth And wine and fine men Certains slips of the tongue Are laced with disappointment With disappointment From start to end Confront me with your dream And lives so cruel I curse And, I shall turn your eyes Into tears When all that's left Are the hollows of devotion And, out of vision We shall bring The void Crowned with hoods And crying with hope And, the death of dreams Shall be a beautiful end With flowers of filth And wine and fine men

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Fantastisk rørende sang, Skogslik. Vil gjerne høre mer av sånt hvis du har mer å dele blant oss dødelige. Tårene renner. A silent faulty feeling A silent fault A silent faulty feeling A silent fault A sigh and fall to the ceiling A sigh and run to the kneeling Asylums for the feeling Ran out of all the meaning I ran out of It’s hard to fall believing It’s hard to fall So many men are losing While out there doing the proving It’s no suprise he’s dooming Bring your friends, bring it all on Oh, don’t suck it up, no We seem to need another We need you all While finding our own cover We cover it all I find my own completeness The darkness and the weakness The light, the fight, the quietness We are here for you We are here for you Don’t suffer alone Tell us

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ordo Rosarius Equilibrio - The Name of the Star is Called: Wormwood. Husker jeg spørte Tomas Petterson om teksten. Etter en stund så gikk det opp for meg. Bibelen sier disse ordene som jeg ikke er verdig å utale: "Og jeg så at han som satt på tronen hadde en bokrull i sin høyre hånd. Det var skrevet både inne i den og utenpå, og den var forseglet med sju segl. Og jeg så en mektig engel som ropte med høy røst: Hvem er verdig til å åpne boken og bryte seglene på den? Og det var ingen i himmelen eller på jorden eller under jorden som kunne åpne boken eller se i den. Resten kan dere lese selv.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Ordo Rosarius Equilibrio- Hunting for the black september. Teksten er fantastisk. Jeg gjengir tåkete. Little black bird that sullies the earth; depart to where deserts converge

The ending of war, detains to befall; sustain their endeavor to fall

Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september

Render your wastes, on the spires of pray; garnish the lands of dismay
Claims of bequest emerge in contest; absolve and relinquish distress

Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september

Herald of prey, give rise to decay; ascend the afflictions of fray
Besmirch and appease, contribute relief; forsake a solution of peace

Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september
Hunting for the black september. 

Svart september Aktiv 1970–1973 Viktige aksjoner München-massakren

Svart september, eller Sort september, var en palestinsk, paramilitær organisasjon, grunnlagt i 1970. Den hadde forbindelser til forskjellige grupper innenfor Palestinas Frigjøringsorganisasjon (PLO), særlig Fatah og PFLP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...