morgan_kane Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 (endret) linux spill satt og trykte stumble uppon i firefox og så kom eg over denne siden. har ikke testet siden jeg ikke har linux enda. EDIT: hvilke spill anbefaler dere meg til å prøve når eg har instalert Linux? Endret 15. juni 2008 av morgan_kane
BarteBaluba Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Americas army sin linux versjon er droppet og lagt ned for lenge siden.
morgan_kane Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 (endret) hvilke spill anbefaler dere meg å prøve når eg har instalert en linux distro? Endret 15. juni 2008 av morgan_kane
ole_marius Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 du for nå enda lastet ned aa for linux, dog det er versjon 2,5. jeg spiller det en del og det er mange servere med andre linux spillere så spillet er ikke helt tapt enda. sendte en mail til aa of fikk dette som svar: "At this time, there are no plans to continue the production for the Linux client. I am unable to say if this will change in the immediate future." har også hørt rykter om at det skal komme en patch til neste år. trådstarter, du kan også bruke windows spill hvis du bruker et program som heter wine, har selv ikke prøvd dette så meget men mange spill funker til wine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå