Gå til innhold

Prosjektor til TV i nytt heimekino-rom


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har bestemt meg for å "oppgradere" rommet mitt. Eg skal då ha prosjektor til TV, men er det praktisk i lengda? Ei ny pære i ein prosjektor er jo svindyrt, og med tanke på at ein tv står lenge på kvar dag, så det vil jo ikkje ta alt for lang tid før eg må ha ny pære? Eg tenkte å kjøpe denne prosjektoren etterkvart. Pæra varer 3000timar. Intill eg kjøper den har eg ein liggande.

 

Eg tenkjer eg går for TV. Forslag? post Her !

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyttes til riktig kategori.

 

Eg har projektor, men den kan aldri erstatte TV-en. Den har langt betre respons og er meir praktisk i lengden. Med ei levetid på pærene er det og noko som går i disfavør projektor.

 

Ein 32"-TV vil eg heller anbefale, eventuelt kun ein 37-42". Til TV blir det for dårleg biletkvalitet for min del med bilete på 90-100". Sjølv med HD-materiale blir det veldig stort.

Lenke til kommentar
Flyttes til riktig kategori.

 

Eg har projektor, men den kan aldri erstatte TV-en. Den har langt betre respons og er meir praktisk i lengden. Med ei levetid på pærene er det og noko som går i disfavør projektor.

 

Ein 32"-TV vil eg heller anbefale, eventuelt kun ein 37-42". Til TV blir det for dårleg biletkvalitet for min del med bilete på 90-100". Sjølv med HD-materiale blir det veldig stort.

 

Trur eg vil ha 37-42" isåfall. Vi ha så stor forskjell som mogleg frå den kasseTV-en som står her no. Den er vel kring 28". Har du nokre konkrete forslag? Her er ivertfall linken til rette tråd.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...