Porto Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 hei:) jeg har nå kjøpt meg AoC i dag og startet en assassian fordi jeg syntes den så kul ut. jeg er ganske ny på sånt mmo og sånne greier så jeg lurer på om dette er et godt valg?
Vaenas Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Spørs da hva du ønsker å gjøre, Ønsker du Dps, Tanking osv. Så er jo det med på å bestemme. Men Assasins er morsomt for de som ønsker å spille det og derfor også et godt valg
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Om du vil rive håret av deg og være forbanna fra level 20-70, så ja. Og om du vil være dømt til å være lone-wolf og om du vil både levle tregere og dø oftere enn alle andre. Men jeg trives flott som assassin og anbefaler det fortsatt
FOOrK Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 klassen er visst temmelig svak akkurat nå har jeg hørt.. så jeg hadde heller valgt en annen
Porto Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 ok.. har bare kommet til lvl 5 så da starter jeg en ny en:) takker for raske svar.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 klassen er visst temmelig svak akkurat nå har jeg hørt.. så jeg hadde heller valgt en annen Nei, vi er ikke svake. Det er bare 90% av spillerene som kommer fra WoW og forventer massevis av stuns, CC og alt mulig annet bullshit som rogues i WoW har. Assassins er himla heftige når man vet hvordan man spiller som en. Så sent som i dag så så jeg en assassin i level 24 seriøst ganke skiten ut av en ranger i level 38, vil tro det kan ha noe med en kombinasjon av dårlig ranger og god assassin, men det viser fortsatt at det er mulighet om man kan bruke dem
Vaenas Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 klassen er visst temmelig svak akkurat nå har jeg hørt.. så jeg hadde heller valgt en annen Nei, vi er ikke svake. Det er bare 90% av spillerene som kommer fra WoW og forventer massevis av stuns, CC og alt mulig annet bullshit som rogues i WoW har. Assassins er himla heftige når man vet hvordan man spiller som en. Så sent som i dag så så jeg en assassin i level 24 seriøst ganke skiten ut av en ranger i level 38, vil tro det kan ha noe med en kombinasjon av dårlig ranger og god assassin, men det viser fortsatt at det er mulighet om man kan bruke dem Er helt enig, det finnes totalt sett ingen dårlige klasser, bare dårlige spillere. Men du som spurte om Assasin var et bra valg, så får du bare prøve deg fram. Det er jo du som bestemmer hva du menner er best.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har prøvd som alle classene i spillet, og har vær gang kommet tilbake til assassin rett og slett for den gir mest morro for pengene. Du får nok av utfordringer, en tålig unik spillerklasse (iom at alle tror den suger) og nok av dreping av spillere om du vil, jeg elsker i allefall assassinen min
Porto Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 vi får se hva det blir da..blir jeg lei de andre kan jeg bare gå tilbake til assassin igjen
Bjonski Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Wartom på forumet spiller tilfeldigvis som assassin, og han har bare positive ting å si om klassen. Han tar visst 3-4 mobs ett par levler høyere enn han selv ganske lett. Tror han er lvl 48.
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Alt går på å kunne velge de riktige featsene og vite hvordan man spiller assassin, jeg som level 20 (sist jeg sjekka i allefall) tar lett tre mobs +2 leveler over meg
Christeven Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 og all whiningen om at assassin er for svak (ja det er endel) vil trolig føre til en liten boost snart så blir bare bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå