Nanny 911 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hei er det flere enn bare meg som har dette problemet? Er et stort mellomrom i midten av skjegget til orcen min, dette irriterer meg litt.. Bilde her: KLIKK Endret 13. juni 2008 av exrape
Knofle Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hvordan kan du allerede irritere deg over det når du mest sannsynlig har spilt på ham i under en time?
NoMilkToday Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Dette er nok bare en "Character" han har laget for og vise oss. han har nok det samme skjegget på main karakteren sin
henky Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 faa deg hjelm og skjegget forsvinner... uansett tror jeg ikke saa mange ser paa sin karakter den veien der, man ser jo gjerne fremover, saa de ferreste som i det hele tatt legger merke til dette tror jeg..
Valkyria Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 reroll charen din om du ikke like skjegget... noen bug er det nok ikke. Husker jeg hadde en gøy grafikkbug en gang:
Nanny 911 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Dette er nok bare en "Character" han har laget for og vise oss. han har nok det samme skjegget på main karakteren sin Stemmer det.. reroll charen din om du ikke like skjegget...noen bug er det nok ikke. Husker jeg hadde en gøy grafikkbug en gang: Jeg reroller ikke etter å ha brukt 3 år på charactern, bare pga en skjegg glitch. Jeg bare lurte på om det er min pc som gjør at skjegget vises sånn, eller er det sånn hos andre også?
Sneglen Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Kanskje du får klipt skjegget i WotLK, slik som du får endret frisyre?
Nanny 911 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 Kanskje du får klipt skjegget i WotLK, slik som du får endret frisyre? Ja får håpe på det.. Men liker akkurat det skjegget, så hadde vært bedre om blizzard bare kunne fikse glitchen.
Skumtroll Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 reroll charen din om du ikke like skjegget...noen bug er det nok ikke. Husker jeg hadde en gøy grafikkbug en gang: Så ganske kul ut i grunn.
henky Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 kanskje skjegget skla vaere saann, siden det er slik paa den nye level 1 du laga, og din originale karakter?
Skumtroll Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Han lurer jo på om det faktisk skal være sånn, eller om det er en bug for hans pc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå