Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan vinne jenta tilbake?


Gjest ersom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig?

 

 

Hvis jeg var dama di ville jeg kallt deg en jævla taper, skaffa meg nytt nummer, og blokkert deg fra alt som blokkeres kan.

 

Du kan ikke si at du elsker dama di over alt i verden når du 2 ganger har ligget med andre jenter. Da er det noe som er fullstendig feil med deg.

 

Den jenta som tar deg tilbake må virkelig være stein stokk dum og/eller ha ekstremt dårlig selvtillitt

 

"håper jeg klarer å holde meg unna andre jenter, får se..." Ka faen?

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Gjest Jon_Arne

hehe nå var du jo ubegripelig overdreven :D

kom igjen folkens! Det er sommer og sol! lettkledde damer overalt! istedenfor å sitte her og furte så gå ut og kos deg! :D :D

 

konge! konge sier jeg bare! kos deg!

Lenke til kommentar
Ja vi elsker hverandre over alt på jord!

 

Jeg må le! Men, så ler jeg ikke fullt så mye alikevel, det kan jo faktisk hende at hun elsker deg av en eller annen merkelig grunn. DU derimot vet ikke hva å elske noen vil si, når du ubetinget puler rundt mens du har dame. Du er mer lavmål enn noen andre jeg har diskutert med her inne, for ikke å si hele mitt liv. Du LEKER med følelsene til "dama" di, snurrer henne rundt lillefingeren. Hvis du ikke er 100 % sikker på at du klarer å stappe veslebassen din i buksa selv om du ser lettkledde damer, så burde du bryte all kontakt med "dama" di... NÅ

Lenke til kommentar
håper jeg klarer å ikke ha sex med andre hehahe ^^ får se :s

 

HaueR: Der ser du.

 

Hvis du hadde elsket denne jenta over alt på jord, så hadde du ikke hatt sex med andre uansett om du har vært på fylla eller ikke. For om man er i fylla, så er man enda bevisst, og klarer til en viss grad å tenke klart.

Og når man elsker noen, så strider hver lille molekyl i kroppen mot å være sammen med en annen jente, og spesielt ha sex med denne jenten.

 

Du har ikke peiling på hva du gjør, gutt.

Lenke til kommentar
Denne tråden får meg til å tenke over den gruppen med "dårlige mennesker". At det går ann! Og at dere får det så enkelt! Rett og slett urettferdig mot de som taper dama si mot andre grunner, og aldri får henne tilbake.

 

Jeg dumpa faktisk min første "seriøse" kjæeste (sammen i ett år) fordi han kyssa en annen jente på fest.

 

Bare tanken på at typen min ønsket å kysse noen andre enn meg gjorde at jeg ikke klarte å ... å ... ja ... fortsette forholdet? ..

 

Så om typen min hadde knulla en annen jente ikke bare en, men to ganger, så hadde jeg faktisk nesten tatt livet av han

Lenke til kommentar

Høres ut som jenta har dårlig selvtillit for min del og ikke evner å stå opp for seg selv, noe du allerede har utnyttet.

 

Kan ikke se at du fortjener å få henne tilbake, men det er jo hun som bestemmer det.

For min del hadde det vært utilgivelig, håper aldri jeg opplever noe liknende.

Lenke til kommentar

Har vært inne på tanken selv, men fyren røpet seg selv ganske godt i de 2-3 siste postene sine. Kan ikke tro at noen kan være så naive som "Jon Arne" later til å være uten å late som..

Ja, jeg snakker troll for de som ikke gjetta det.

Trenger vel ikke si stort mer da følgende bilde forklarer ganske greit:

SuccessfulTrollisSuccessful.jpg

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
hei alle sammen!

jeg var på fest så ble jeg driit full og hadde sex med ej jente der mens dama mi kom inn ! ho ble drit sur og slo opp! :( etter 4 måneder ble vi sammen igjen men da hadde jeg sex enda en gang etter det med ej random jente! :(

 

nå vil hun ikke ha noe med meg og gjøre? :s åssen skal jeg vinne henne tilbake så ho blir min igjen?

 

 

eg forstår ho gått, du er et rævhol... hadde eg hatt ei dame ville eg aldri ha gjort noe slikt. viss du vil vinne henne tilbake må du sjerpe deg. kanskje kappe kuken din av så du ikkje drite deg ut igjen!!!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...