Gå til innhold

offisielle Euro 2008 fotballen , hvor selges den?


toazty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøvd å lete litt på nett hvor dem selger disse ballene, men har ikke funnet den, den selges på den lokale sportsjappa , men 1000kr for forball er uaktuelt,

burde vel vært mulig å kjøpe den i utlandet eller noe på noen web shops ?

Du får den nok neppe til under 1000 kroner, da er det isåfall tilbud på den... Men du kan jo kjøpe en replica da, men er langt fra lik ball da

Lenke til kommentar
prøvd å lete litt på nett hvor dem selger disse ballene, men har ikke funnet den, den selges på den lokale sportsjappa , men 1000kr for forball er uaktuelt,

burde vel vært mulig å kjøpe den i utlandet eller noe på noen web shops ?

 

jeg og broren min bestilte to stk for til sammen 1063 kr, 499 for en ball + porto.

Lenke til kommentar
Jeg kom nettopp hjem og ballene har ikke kommet ennå :thumbdown:

 

Når var det du bestilte? Og har du fått noe sendingsnummer på pakken? Jeg bestilte ballen på fredag (tror jeg det var :hmm:), og har ikke en gang sett noe til opplysninger med sendingsnummer. Men jeg vet ikke om XXL sender ut sendingsnummer heller da.

Lenke til kommentar
Jeg kom nettopp hjem og ballene har ikke kommet ennå :thumbdown:

 

Når var det du bestilte? Og har du fått noe sendingsnummer på pakken? Jeg bestilte ballen på fredag (tror jeg det var :hmm:), og har ikke en gang sett noe til opplysninger med sendingsnummer. Men jeg vet ikke om XXL sender ut sendingsnummer heller da.

Har du fått ballen nå? Vi fikk pakka igår, men i pakka lå det bare en ball. Det samme skjedde med en kamerat. Han bestilte 4 baller, kjegler og ballnett og da pakka kom lå alt der bortsett fra at han manglet 3 baller!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...