Gå til innhold

Ny versjon av Telefonkatalogen/Gulesider for iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei installerte app'n din på min iphone (Utrolig bra greie btw), men får denne feilmeldingen når jeg kjører applikasjonen:

" JavaScript error 'uncaught exeption: Failed to open database' in " at line 0 : "

 

Noe jeg har gjort galt?

Kjører 1.1.4 firmware.

Har installert Jiggy fra før.

Permissions på applikasjonen er satt til 0755.

 

Hadde vært super messig å få den til å virke...

Lenke til kommentar

Hei,

 

Prøv å slette Telefonkatalogen.app for så å installere det gjennom "Installer"

(Den ligger på ifon.no sitt repository)

 

Hei installerte app'n din på min iphone (Utrolig bra greie btw), men får denne feilmeldingen når jeg kjører applikasjonen:

" JavaScript error 'uncaught exeption: Failed to open database' in " at line 0 : "

 

Noe jeg har gjort galt?

Kjører 1.1.4 firmware.

Har installert Jiggy fra før.

Permissions på applikasjonen er satt til 0755.

 

Hadde vært super messig å få den til å virke...

Lenke til kommentar
Hei,

 

Prøv å slette Telefonkatalogen.app for så å installere det gjennom "Installer"

(Den ligger på ifon.no sitt repository)

 

Hei installerte app'n din på min iphone (Utrolig bra greie btw), men får denne feilmeldingen når jeg kjører applikasjonen:

" JavaScript error 'uncaught exeption: Failed to open database' in " at line 0 : "

 

Noe jeg har gjort galt?

Kjører 1.1.4 firmware.

Har installert Jiggy fra før.

Permissions på applikasjonen er satt til 0755.

 

Hadde vært super messig å få den til å virke...

 

Aha, var ikke klar over at den lå på ifon.no sitt repository.. Det fungerte med en gang..

Glimrende applikasjon, bra kjekt og slippe og browse siten i safari!

Lenke til kommentar

Så du tar ikke betalt, men bruker data fra Opplysningen ulovlig? Det er ikke meningen å være "idiot" på dette, men jeg lurer bare på hva tilfellet er. For om du crawler data fra Opplysningen uten lov så er det jeg som begår lovbruddet om jeg tar i bruk applikasjonen din, og det vil jeg gjerne unngå. :)

Endret av josh909
Lenke til kommentar

Dette synes jeg bare blir idiotisk av deg josh909... Det er ikke akkurat sånn at det er helt stuerent å jailbrake iPhone heller, som jo kreves for installere en hver applikasjon. Synes det er utrolig teit av deg å kritisere noen som faktisk utvikler/skaper noe nyttig for oss vanlige folk, uten å tjene en eneste krone på det. Ok, mulig det ikke er helt lov å hente data fra gulesider, men dette er uansett ikke noe grovt lovbrudd, som du hentyder.

Du virker som du er en pinlig pirkete regelrytter, så jeg foreslår at du bare lar være å bruke applikasjonen hans, og så lar du oss andre ha gleden av arbeidet, og glede oss over det.

 

Så du tar ikke betalt, men bruker data fra Opplysningen ulovlig? Det er ikke meningen å være "idiot" på dette, men jeg lurer bare på hva tilfellet er. For om du crawler data fra Opplysningen uten lov så er det jeg som begår lovbruddet om jeg tar i bruk applikasjonen din, og det vil jeg gjerne unngå. :)
Lenke til kommentar

Hei,

 

Det er nok best at du holder deg unna.

Håper du ikke bruker programmet teeve, Converter etc ..

 

Er du sikker på at du ikke bryter loven ved å bruke uautoriserte programmer på den ?

 

 

 

 

Så du tar ikke betalt, men bruker data fra Opplysningen ulovlig? Det er ikke meningen å være "idiot" på dette, men jeg lurer bare på hva tilfellet er. For om du crawler data fra Opplysningen uten lov så er det jeg som begår lovbruddet om jeg tar i bruk applikasjonen din, og det vil jeg gjerne unngå. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...