Xanitra Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 TY !! My friend happy now.. det spillet så bra ut.. hmm... sikle sikle. Nei helvete heller, jeg holder meg til Age of Conan.. MAJOR offtopic det der assa.
IceDale Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Jeg gikk inn i binaries også høyreklikka jeg på launcheren og valgte kjør som administrator. Det funket for meg, og jeg har vista Har hørt at de som har XP må gjøre om navnet til DLL-filen "paul". De gjør det om til "Oldpaul". Hvis det ikke fungerer, har jeg ikke peiling. Har vista home premium x64. Fikk meldingen at Mass Effect har sluttet å virke. Dette tipset fungerte for meg.
Majin Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 har problemer jeg også. når jeg installer spillet så får jeg en melding som sier at serie nr registrering mislyktes. også forstetter installasjonen fint. men når jeg skal spille så må jeg gi inn serie nr, og etter at jeg har gjort det kommer en melding som sier at registrringen mislyktes ogat jeg må intsallere spillet på nytt. me samme problem gjentar seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå