Gå til innhold

Forsøk på svindel?


Anbefalte innlegg

God kveld folks!

Eg var innom Finn.no her om dagen og såg ein annonse om Ipod Touch 32gb til 2500kr. Heilt ubrukt med 3års garanti. Eg hadde gått ei stund å grubla over om eg skulle kjøpe 32gb versjonen, for eg trengte det, men prisen var for høg, så eg kontakta denne selgaren. Eg pruta ned til 2400,- + at eg betalte frakta (postoppkrav). Han gjekk med på det, og har sendt pakken med Ipod Touch i. Eg fekk ein lapp i posten om at pakken var komen. På lappen stod namn og addresse, men prisen var 2500kr, og vi avtalte jo 2400kr. Eg har endå ikkje henta pakken frå posten. Eg håpar (og trur?) at prisen som står på lappen er ink. frakt, men er usikker. Her kjem det eg synast var merkeleg: Eg har prøvd å kontakta han ang. prisen som var satt, men når eg prøver å sende melding til epost adressa hans, så får eg denne meldinga: This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed. *fjernet*.

*fjernet* er epost adressa eg har kommunisert med heile tida, så det var jo merkeleg. Namnet har eg prøvd å finne i telefonkatalogen, men namnet og adressa ga null treff.

 

Eg skal ned til posten og forhøyre meg litt meir imorgon.

Alt dette er jo berre teoriar, men ein kan begynne å lure. Eg sendte Finn.no ein epost om denne saken. Her er det eg skreiv:

 

 

Hei!

Eg har hatt kontakt med ein såkalla "*fjernet*" Epost: *fjernet*. Han la ut ein annonse om Ipod Touch 32gb til 2400kr. Eg synst det var ein utruleg sjanse til å tjene eit par kroner, så eg kontakta han og sa eg kunne kjøpe den for 2400,- + eg betalte frakta (postoppkrav). Han sa det var greit, og etter ei stund no har eg fått beskjed av posten at pakken er komen. (Som inneheld Ipod Touch 32gb.) På ein lapp eg fekk av posten står det eit beløp - 2500kr. Eg skulle kontakte han, men epost addressa *fjernet*, var plutseleg stengt. (Prøv å kontakt han?). På lappen eg fekk frå posten stod det også eit namn på. Eg sjekka det namnet på telefonkatalogen.no, men eg finn ingen i det namnet som har den adressa. Namn: *fjernet*. Adressa er vanskeleg å sjå, pga utydeleg håndskrift, men mi tolkning er:*fjernet*. Sida det er umuleg å kontakte han, så veit eg rett og slett ikkje kva eg skal gjere. Kunne dykk sett på saken? Visst ikkje; nokre råd?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pakken koster 100 kroner mer enn dere avtalte? Hva med å bare betale de 100 ekstra, og se om det er noe svindel? Du kan jo åpne pakken mens de bak skranken ser på, og si ifra med en gang hvis du har blitt svindlet.

 

Ja, var det eg tenkte på. Skal gjer det i morgon.

Lenke til kommentar

Prisen som står på hentelappen du får fra posten er inkludert frakt.

 

Pakken koster 100 kroner mer enn dere avtalte? Hva med å bare betale de 100 ekstra, og se om det er noe svindel? Du kan jo åpne pakken mens de bak skranken ser på, og si ifra med en gang hvis du har blitt svindlet.

 

Ja, var det eg tenkte på. Skal gjer det i morgon.

Men du får ikke åpnet den før du har betalt, og da er det for sent.

Lenke til kommentar

Er dette svindel og du betaler for pakken, så er sjansen liten for at du får pengene tilbake.

Det er faktisk heller ikke så vanskelig å f.eks bestille mobil-tjenester på andres navn.

 

Selgeren høres jo ganske useriøs ut så langt.

 

Svarer ikke personen på epost eller telefon, så for all del, ikke betal!

Lenke til kommentar

Nå prøver jeg ikke å forsvare "svindleren", men ikke si at han ikke svarer på telefonen hvis dere bare har prøvd en gang. Gi han en sjans til å ringe tilbake, eller prøv på nytt senere.

 

Hvis du betaler for pakken, og det viser seg å være svindel, så har du jo et navn, telefonnummer, adresse og muligens et kontonummer.

Lenke til kommentar

FOR GUDS SKYLD!!!! IKKE LØS UT PAKKEN!!!

 

Jeg har det siste døgnet vært gjennom en sinnsyk prosess..

Jeg var dum nok til å la meg lure.

Det endte med at jeg betalte omtrent samme pris som deg, og mottok en boks med brukte batterier.

Forholdet er anmeldt til politiet, osv..

 

 

By the way... ta kontakt med meg, så kan vi diskutere dette.. Kanskje vi kan få has på denne fyren!?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hvor lenge er det siden du prøvde å kontakte han sist? Jeg syns bare du burde gi han en sjanse til å ringe deg tilbake, og tatt i betraktning at du opprettet denne tråden for mindre enn 24 timer siden, kan du ikke ha gitt han lang tid.

 

Jeg håper i det minste du fortsetter å prøve å kontakte han, for å finne ut om det virkelig er svindel eller om du bare har blitt påvirket av mange paranoide forumbrukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...