Gå til innhold

Hvordan få "sist endret" i ei musikk mappe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm.... Har du prøvd å legge musikken i en annen mappe da? Er det "Min Musikk" mappen du snakker om?

 

HVA er det som ikke virker? Har du en kolonne som heter "Endret dato"? Er det musen som ikke vil klikke? Er det sorteringen som ikke virker?

Endret av trn100
Lenke til kommentar

jeg har ei mappe på D disken, som heter musikk.

når jeg legger inn nye sanger vil jeg ha de sortert etter dato, slik at de gamleste ligger nederst.

 

Jeg har prøvd og koppiere de over til en annen mappe, men da endres datoen på alle filene. Jeg har også prøvd og legge inn andre filer i den mappa, men det virke ikke.

 

Endre dato valget er borte, men det er tilstede i andre mapper.

Lenke til kommentar

Når du er inne på mappen og har valgt å vise detaljer, prøv å høyreklikke øverst på det grå feltet (navnet på kolonnene) der "Artist", "Albumtittel", "Varighet" osv står, da skal du få opp en ganske lang liste med detaljer du kan velge blant. Bare huk av for "Endret dato" i denne listen så skal det komme opp.

 

Edit: Oi, ja, så at en annen hadde foreslått akkurat det samme, gikk litt fort i svinga :)

 

Men dette skal jo rett og slett gå, det funker helt utmerket her.

Endret av VikingEgil
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du skal først velge Vis -> Detaljer i menyen, så skal du IKKE velge Vis -> Sorter etter. Istedenfor skal du høyreklikke på det grå feltet rett over listen med filer (der det står Navn, Størrelse, Type, Artist, osv på én linje bortover). Så velger du "Sist endret" fra høyreklikk-menyen. Klikk deretter på den grå linja der det nå står "Sist endret" for å sortere filene. Deretter kan du velge Vis -> og en den visningsmodusen du liker best.

 

Eventuelt kan du bare slå av "husk visningsinnstillinger for hver enkelt mappe", endre sortering i en annen mappe, og så gå til mappen med musikken din.

Endret av tsg1zzn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...