jespah Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Er det kun spesielle arrows man kan bruke til crossbowen? Bare vanlige? I såfall, hvordan blir damagen bestemt da? Om jeg bruker en Hashishin bow med dmg på 50 og en headknock pil med dmg på 20, blir da den totale dmg 70? Og hva betyr dette med at det står "worn" på enkelte våpen? Skulle jo tro at det betyr at det er dette våpenet han bruker for øyeblikket, men det gjør det jo ikke. Noen som har lyst å informere?
southparkman Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 worn betyr slitt. Da skader det litt mindre.
jespah Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 worn betyr slitt. Da skader det litt mindre. Ok, det forklarer en del. Har du peiling på det andre jeg spurte om også? Forresten, jeg har frigjort Geldern i tillegg til Ardea. Og nå er jeg i Vengard, hvor det trengs en del dreping av orker for å få gjort quests. Hvis jeg følger alle rebels quests her, vil jeg da frigjøre Vengard slik at jeg har frigjort 3 byer, som igjen fører til at jeg ikke kan gjøre quests fra orkene lenger?
Naxir Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Er ikke helt sikker på det med dmg, men det høres sannsynlig ut at 50dmg + 20dmg blir 70 da I Vengard må du bare kjempe deg gjennom orkene og til slutt drepe dem alle. Questene er vell basert på akkurat dette. Bare få med deg den paladinen som skal til opp til slottet, han er til stor hjelp Bare husk å heale ham hvis han trenger det.
jespah Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Skrevet 11. juni 2008 Er ikke helt sikker på det med dmg, men det høres sannsynlig ut at 50dmg + 20dmg blir 70 da I Vengard må du bare kjempe deg gjennom orkene og til slutt drepe dem alle. Questene er vell basert på akkurat dette. Bare få med deg den paladinen som skal til opp til slottet, han er til stor hjelp Bare husk å heale ham hvis han trenger det. Så jeg frigjør den ikke altså? Hvordan healer jeg andre forresten?
Stifi Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Er ikke helt sikker på det med dmg, men det høres sannsynlig ut at 50dmg + 20dmg blir 70 da I Vengard må du bare kjempe deg gjennom orkene og til slutt drepe dem alle. Questene er vell basert på akkurat dette. Bare få med deg den paladinen som skal til opp til slottet, han er til stor hjelp Bare husk å heale ham hvis han trenger det. Så jeg frigjør den ikke altså? Hvordan healer jeg andre forresten? Først så skaffer du spellen. Så targeter du person, som du skal heale. Ikke vanskeligere en det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå