Gå til innhold

Noen nettbutikker/butikk i Bergen som tar i mot spill fra USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg skal reise til USA den 17 Juni og har tenkt å kjøpe mange spill til Xbox360.

Og vi vet at i USA så er versjonen NTSC imens i Norge så bruker vi PAL. Så jeg lurte på om det fantes en butikk her i Norge, enten via nettet eller rundt omkring i Bergen som vil gjerne bytte NTSC spill til PAL spill. Er det mulig?

Tusen takk. Mvh Nabaal ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
trokke du får lurt med noen på den der.

Uhhm, jeg har ikke tenkt å lure noen bare om det var mulig å bytte NTSC versjon mot PAL. Det kan faktisk hjelpe butikken å selge noen NTSC spill versjon til folk som har NTSC konsoll. :p

Skrevet
EB games, på lagunen kan du bytte spill mot penger. har selv byttet et gammelt xbox spill( ja xbox ikke xbox 360) mot penger.

Ahh, kult! Vi har fått et butikk i Åsane som heter Gamestop, der kan vi gjøre det samme. Men vil bare finne et sted der man kan bytte versjon av spillet. Men greit, takk for hjelpen. ;)

Skrevet

Jeg tror sjansen er minimal for det, for husk at NTSC spillene har en svært begrenset målgruppe i denne butikken, siden de ikke selger det til vanlig, pluss også det at de som kjøper NTSC spill ikke går der for å se etter spill, men er vant med å skaffe seg de via utenlandske nettbutikker.

Skjønner ikke helt tanken din med å gjøre det forøvrig, men ønsker deg lykke til.

Skrevet
Jeg tror sjansen er minimal for det, for husk at NTSC spillene har en svært begrenset målgruppe i denne butikken, siden de ikke selger det til vanlig, pluss også det at de som kjøper NTSC spill ikke går der for å se etter spill, men er vant med å skaffe seg de via utenlandske nettbutikker.

Skjønner ikke helt tanken din med å gjøre det forøvrig, men ønsker deg lykke til.

Takk for at du svare. Er veldig takknemlig for det. ;) Jeg har fått med meg at det er endel spill til 360 som kan spilles på PAL og NTSC.

Her kan du se hva som er compatible med PAL eller NTSC Version. :p

= http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360...uide-49-en.html

Skrevet (endret)
Vi har fått et butikk i Åsane som heter Gamestop

Hmm, hvor ligger denne?

Edit: Ah, ligger kanskje der Free Record Shop var?

Endret av Nilladilla
Skrevet
Vi har fått et butikk i Åsane som heter Gamestop

Hmm, hvor ligger denne?

Edit: Ah, ligger kanskje der Free Record Shop var?

Yes, riktig det du! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...