Arne Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg lurer på hvorfor det er så mange lvl 50 items i starten av spilet? De er jo helt ubrukbare! Når jeg fikk den første lvl50-itemen, jeg tror det var en mallet, eller en dagger, så hoppet jeg jo i taket av glede, jeg trodde jeg hadde vært überheldig, vettu...
Licht Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 De er ikke level 50-items, de er ting som tilhører en kategori klassen din ikke kan bruke før level 50.
Lambada Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Som prest kan du f.eks bruke enhåndssverd når du er lvl 50. Så selv om item lvl er lavere blir det lvl 50 for først da kan du bruke den. Slik jeg har oppfattet det da. Er vel slik med andre klasser også at de kan bruke flere items når de blir høyere lvl.
Frederick_ Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 oh nice kan bruke bra våpen når jeg blir 50 med presten min da
The Very End Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 De er ikke level 50-items, de er ting som tilhører en kategori klassen din ikke kan bruke før level 50. Ah, takk for opplysningen! Har alltid trodd at det var en bug jeg også, men men, kjipt allikevel å få items man ikke kan bruke på xx antall levler ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå