Gå til innhold

Canon EOS 1000D lansert


Anbefalte innlegg

Volumsalget er jo uten tvil i den billige enden av skalaen,så det er sikkert ikke noe dumt trekk å komme med enda en ny modell der.

Neste trekk blir vel i andre enden med en erstatter for 5D og 40D vil jeg tro.

Jeg tor nok at Canon må redusere prisen på 1000D for å få opp salget.

 

5D Mk II i august. 50D i februar. 1D Mk IV i august neste år? Eller allerede februar?

 

Tom

 

Joda,men det er vel den såkalte veiledende pris,prisen i nettbutikker vil nok bli en god del lavere som på de aller fleste andre kamera uansett merke .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm!! 50D ja , lurer på hvilke forbedringer som kommer der. Da er det jo på tide med å oppgradere fra 30D. Har alltid hoppet over en modell. Fra 10D til 30D og videre til 50D.Spennende for slike utstyrsfriker

Jeg tenker litt på om jeg skal gidde å vente å ta et sjumilsteg fra 300D til 50D eller gå får dagens 40D. Hvis jeg venter så kan jeg prioritere optikk eller andre ting i mellomtida. For et dilemma!

 

Forbedringene i 50D tror jeg vil bære preg av konkurransen fra Nikon D300. Jeg forventer at 50D vil få følgende endringer i forhold til 40D: Flere AF-punkter, bedre dynamikk og iso-egenskaper, bedre værtetting, 10->12 megapixler, bedre oppløsning på skjermen og SD minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...