Gå til innhold

Årets slagord ....herregud


Anbefalte innlegg

Tenkte å gå til innkjøp av ny kameraveske.

Tenkte litt på Crumpler Daily. Ser litt mindre kamerabag ut.

Men kjøpsbremsene kom på når jeg så slagordet på deres site.

"Crumpler makes you Sexy!" Hahaha :tease:

Temmelig naive greier.... Bør nok skifte reklamebyra...

Mulig jeg trenger bli/bli mer sexy, men tipper det nok ikke holder med kamerabaggen...

post-160500-1213040531_thumb.jpg

Blir nok til at jeg fremdeles drasser med min "usexy" marineblå Lowepro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, regner med at du er av dem som GARANTERT ringte Storebrand samme kveld, bare fordi Ane Dahl Torp sa du kom til å gjøre det :o)

 

Fra spøk til alvor; Crumpler er seriøs kvalitet, de ser freshe ut og har en langt mindre "se - jeg har dyrt kamerautstyr i sekken"-profil enn Lowepro og andre merkesekker...

 

Check it out, for søren! And finally - when was sexy bad ?

Lenke til kommentar

Den reklamen er nok laget med en god porsjon humor... håper jeg.

 

Personlig synes jeg Crumpler ser billige ut i forhold til f.eks. Lowepro, og de er langt mindre gjennomtenkt med tanke på funksjonalitet, soliditet og hvor godt det beskytter utstyret. Men hvilket design man liker er jo veldig individuelt.

 

Ja, Lowepro "skriker" ut at man har dyrt kamerautstyr, men bare hvis tyven kjenner til Lowepro-merket (vanlige smånaskere gjør ikke det), og de er mer sikret mot tyveri på mange måter. Noen ryggsekker har f.eks. glidelåsen inn mot ryggen. Da må man nærmest kutte av armene på den som bærer sekken for å få den med seg.

Lenke til kommentar

Ja, enig med du at Lowepro holder en meget fin "profil" i forhold til mye annet (har tre stk selv...), men en kamerabag er en kamerabag er en kamerabag osv...det er fordelen med Crumpler; de ser rett og slett ikke ut som kamerabager.

Kvaliteten til Crumpler er i utgangspunktet helt ok i min bok, jeg har ikke eid noen selv, men sjekket de ut en del.

Lenke til kommentar

Mulig det blir en ny Lowepro.

Ser at Stealth reporter får fin omtale.

Blir kanskje den, (eller muligens Crumpler, i tilfelle sexy-greiene skulle virke)

 

Med alvorligere ord:

2 ganske forskjellige bager.

Liker å bære minst mulig, men d300 + 16-85mm må med.

Gjerne mulig å få lurt nedi en 50mm.

Trenger jeg ta med mer; teler,blitz etc har jeg større bag.

Noen son har prøvd noe brukanes i denne størrelsen.

Lenke til kommentar

Om mulig, kjøp i butikk. Da kan du enten ta med ditt eget utstyr, eller be om å få låne samme eller tilsvarende utstyr av butikken for å sjekke hvor mye det fyller i forskjellige bag'er. Ikke er det så mye dyrere i butikk heller, spesielt ikke med tanke på at du slipper portokostnader og med alle fordelene man har ved kjøp i butikk.

 

Stealth Reporter og Nova-bagene er jo fine de. Finnes i flere forskjellige størrelser.

Lenke til kommentar

FotoVideo har 50% på Crumpler om dagen, og så har de visst en representant fra Crumpler der hver fredag kl 1300, så da kan du jo snakke med han og si hva du synes om reklamen.

 

Hvis du sjekker nettsidene til Crumpler ser du at de ikke er veldig seriøse når det gjelder slagord i reklamen:

http://www.crumplerbags.com/

 

Du bør absolutt teste bagen før du kjøper da det ikke er alle bagene dems som er like gjennomtenkt,

men de som er bra er veldig bra.

 

Angående innbruddssikkerhet er stoffet som brukes i bagen såpass tykt at det skal godt gjøres for en kjeltring å snitte opp det uten å legge litt arbeid i det, i tillegg er lokkene festet med spenner og store borrelåser som gir lyd fra seg når de skal åpnes.

Tyverisikkert, men kanskje ikke så praktisk om man er sent ute til forelesningen.

Lenke til kommentar

Den var bra erlingba. Den internasjonale siten var mye bedre enn den norske.

Morsom

Er lite produktbilder der også.

Men jeg tror jeg tar en titt hos FotoVideo (takk for tipset)

Greit å ha slike ting i hende.

Som super8 nevner, er det greit å handle slike ting i butikken.

Vanskelig å bedømme etter småbilder.

 

 

 

 

edit-skrivefeil

Endret av lysmann
Lenke til kommentar
Jepp, nettsider er til for pekepinn - ikke svar. Et lite tips; Lowepro Slingshot 100/200/300 - spesielle bager med mye muligheter...

 

Tydelig at det har skjerdd ting på veske/bag-fronten siden sist jeg kjøpte kamerabag.

Slingshot virket utrolig snerten og praktisk. Den har jeg ikke sett før. (takk stokes)

Skal til byen til uken. Slingshot seilte opp som favoritt!

 

En annen artig/stilig bag; Billingham. Klassisk engelsk stil. Litt lakselord.

Dyr selvfølgelig. (Skulle vel bare mangle..)

Lenke til kommentar
... En annen artig/stilig bag; Billingham. Klassisk engelsk stil. Litt lakselord.

Dyr selvfølgelig. (Skulle vel bare mangle..)

Fantastisk! Personlig utkonkurrerer det der alle alternativer. :D

 

Billingham Camera Bags

 

De ser utrolig mye bedre ut enn "Hubbabubba-designet" til crumpler, er vanntette og er laget for å vare lenger enn deg. Jeg kommer ikke til å gå for lowerpro neste gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...