Gå til innhold

100 kr svidd bort i lufta!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Hans-Olav trenger faktisk hjelp! Jeg tviler på at foreldrene hans drikker Burn (og det forstår jeg godt), jeg tviler på at det er en klubb dere ønsker medlemskap i og sist, men ikke minst aner jeg ikke hvorfor han betalte så mye. Kan dere ikke enten hjelpe oss eller lavære å svare?

Lenke til kommentar
Men Hans-Olav trenger faktisk hjelp! Jeg tviler på at foreldrene hans drikker Burn (og det forstår jeg godt), jeg tviler på at det er en klubb dere ønsker medlemskap i og sist, men ikke minst aner jeg ikke hvorfor han betalte så mye. Kan dere ikke enten hjelpe oss eller lavære å svare?

Han ga den til meii vi er sjærster.

Lenke til kommentar
Hei! Har en kammerat som har mistet en Ricola-boks. Boksen kostet ekstremt mye i forhold til vanlig pris, men nå har min kammerat mistet boksen sin. Han har letet i komodeskuffen, skuffen under senga, på pulten og under senga. Men boksen er søkk vekk. Nå nettopp fikk vi en mistanke om at kammeratens foreldre har knabbet boksen! Hva skal Gelius gjøre?

Du prøver å være morsom. Men humoren din har utspilt sin rolle, finn deg en ny hobby enn å lage slike tråder ;)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Men dette er seriøse tråder! Jeg kan da ikke for problemene kompissene mine havner i! Du kan spørre: Jakos-k, Carlson og taperen for svar hvis du ikke tror meg. Dessuten er det imot forumets regler å ha flere brukere. Kan dere komme on-topic igjen?

:nei: Det er noe som heter å gi seg mens leken er god.

Lenke til kommentar

Det kan tenkes at dette virker pussig på deg, men folk har faktisk forskjellige problemer som deg. Du har sikkert utfordringer som ikke andre har, andre har sikkert utfordringer som ikke du har. Hva er problemet? Om du oppholder deg i denne tråden for å spamme istedenfor å hjelpe synes jeg du bør finne en annen tråd. Beklager at dette ble litt usammenhengende, men skal nå ut å hente posten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...