Gå til innhold

Når kommer Nokia N96?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Plastikkfaktor? Hmm.. ikke sikker på hvilke telefoner du mener som har det, synes nokia sine telefoner virker ganske solide jeg..

 

Det med batteriet.. kan noen forklare hva problemet med det batteriet var? Jeg har ikke så mye peil på sånt :innocent: Og er det forresten noen som vet en bekreftet dato for telefonen enda? :blush:

Lenke til kommentar
Hei!når får man kjøpt nokia n96 i norge?ser at noen selges på zett.no

 

Oktober er mitt tips. Men du burde virkelig kjenne på telefonen før du kjøper. Vi hadde en representant fra Nokia innom butikken for en liten stund siden med en N96; vi snakker mere plast her i gården enn Pamela har (hatt) i hele kroppen sin..

Lenke til kommentar
annonsen er heldigvis avvist på finn, det er jo klart det er en kinesisk kopi, med stylus og det hele.

 

Jeg er jo litt flau over å ikke vite det, men får skylde på at jeg bor i utlandet for tiden. DVB-H, har vi det i Norge?

Tja, holder på og bygges ut om dagen? Eller DVB-T? Hm..

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
annonsen er heldigvis avvist på finn, det er jo klart det er en kinesisk kopi, med stylus og det hele.

 

Jeg er jo litt flau over å ikke vite det, men får skylde på at jeg bor i utlandet for tiden. DVB-H, har vi det i Norge?

Tja, holder på og bygges ut om dagen? Eller DVB-T? Hm..

Det finnes DVB-H i Norge, men dekningen er forholdsvis begrenset. Det er vel tanker om å bygge det ut, men kjenner ikke til konkrete planer. DVB-T er noe annet, det er det digitale bakkenettet. De er ikke kompatible. Tviler på bred DVB-H-dekning med det første, men det er forhåpentlig vis noe som er på vei med tid og stunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...