Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hvordan fungerer egentlig mounts? eller mer spesifikt war mammoth da, som jeg har. Angriper jeg diverse monstre så klarer mammuten min såvidt å gjøre noe skade før jeg blir hevet av mammuten og ligger sprellende på bakken. Ikke får jeg kastet noe magi heller.
Timeo Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Etter min erfaring er mamutten bare for brifing. Sånn til vanlig er det best å bruke beina. Edit: Men fikk faktisk en mamutt-fatality på en fyr som prøvde å drepe en annen fyr i går, var jo faktisk litt kult, selv om jeg ikke så noe særlig av fatalityen da. Endret 9. juni 2008 av Bellicus
lawbringer Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 War Mammoth War Mammoth kan rase bygninger osv som er lagd av "playere" altså spill lagde bygninger. Som et eksempel kan man ta det nye "Siege combat" som er at en guild lager en egen by, så kommer en annen guild å tar over byen. Så her egner det seg altså med en war mammoth eller to i guilden tipper jeg. De kan ikke svinge så fort eller som man også kan si, rotere. De løper heller ikke så fort. Når det kommer til det med combat å angripe osv på mount vet jeg ikke så mye om. Men i følge de youtube filmene jeg har sett skal de nok angripe med hornene sine. Rhino Rhino er nesten det samme som mammuten bare i neshorn utgave. Har hørt at disse ikke er så gode i combat. Men de kan jo rase bygninger som en mammut. Rhinoen er treg og roterer ikke raskt. Tipper disse kjemper med "nesa" si, men dette har jeg altså ikke sett. Hest Hesten derimot er mer, ska man si "sprekere". Den løper raskere, roterer raskere osv. Den kan ikke rase bygninger som de andre mountsene. Men på hestene kan man bruke sine egen våpen og slåss med. For eksempel hvis du har et spyd så bruker du dette til å stikke ned fiendene du ikke vil skal leve. Selv var det en som løp etter meg på hest med et spyd og hakka meg 2-3 ganger i ryggen før jeg hoppa i en elv. Håper dette hjalp deg litt
Timeo Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Mamutt er for walls og rhino for gates, hvis jeg ikke husker feil.
Capt.Awesome Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Så man kan bare ødelegge bygninger med rhino/mammoth og ikke noe vanlig combat? Er egentlig ubrukelig.
Timeo Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jo, du kan selvsagt gå til angrep på folk, men dette er så og si ubrukelig. Du er også sårbar på en mamutt siden du bruker flere sekunder på å komme deg av den.
Rescue me Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Så man kan bare ødelegge bygninger med rhino/mammoth og ikke noe vanlig combat? Er egentlig ubrukelig. Ikke i siege combat .
Frohman Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hørte snakk om kamel på en gameplay video for en milliard år siden. Hva skjedde med det?
gamer73 Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 bare til opplysning så har ikke mammut horn, den har støttenner
Lorrison Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Mammut burde jo ikke vært helt ubrukelig i combat heller da. Tror det er større sjanse å overleve en bakkesoldat, enn en svær vild mammut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå