Gå til innhold

Civilization Revolution demo


Anbefalte innlegg

Likte det ikke, falt rett og slett ikke i smak. Ene grunnen var den sære barnestemmen til alle rådgiverne som gnaget mot hjernebarken min og irriterte meg noe voldsomt. Det andre var at enheter ofte nektet å aktivere, svært morsomt å ha 5 enheter på vent utenfor en også vil kun 1 av de lystre...

 

Tror jeg holder meg til pc versjonene av Civ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simlish språket som snakkes er litt irriterene ja, men jeg tror man kan sku det av.

 

Du trykker opp/ned på d-pad for å velge mellom enheter som står på samme firkant. Om noen enheter ikke lar seg aktivere selv om de har flere movement points igjen så må det vært en bug på din versjon. Som btw ville være veldig mystisk.

Lenke til kommentar
Går det an og sette at byane skal "manage" seg sjølv? Har 6-7 byar, og syns det blei alt for mykje micromanagment.

Hvordan firkanter/tiles byene skal jobbe med og hvor mange laborers byen skal ha kan du ha på autopilot. Men hva byen skal bygge må du jo kontrollere selv. Ellers ville det jo nesten ikke blitt noe igjen å gjøre bortsett fra å krige.

 

ketilkn: Veldig morro dette. Jeg elsker civ4 men er litt lei av det så dette passet perfekt. Eneste minuset er at jeg synes de har forenklet diplomatiet, forhandlingen og fobindelser med andre civ-er litt for mye.

Lenke til kommentar

Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill.

 

Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men :)

Lenke til kommentar
Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill.

 

Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men :)

Lanseres i morgen, men...

 

Blir med på litt online jeg, når jeg får det i posten. Regner med at det dukker opp i morgen.

Lenke til kommentar
Da var det endelig lansert i Norge. Har 2 gjennomspillinger bak meg nå. Som tidligere nevnt her er noen av forenklingene gjort litt for mye, men alt i alt et greit spill.

 

Noen som vil spille det online? Kan spille både Head to Head, eller at vi er på lag mot AI. Legg til ToMcLaNcY84 og send en invite hvis du ser meg online. Er ikke på 24/7 men :)

Lanseres i morgen, men...

 

Blir med på litt online jeg, når jeg får det i posten. Regner med at det dukker opp i morgen.

 

Ah okey, da får jeg takke absoluttspill.no for nok en gang rask sending av forhåndsbestilling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...