Gå til innhold

BK: Jørgen har jernanger - et nesten helt normalt bilde


Anbefalte innlegg

Da vi kom til settet til filmen Jernanger holdt de egentlig på å rigge ned alt. Bokstavene var i ferd med å fjerne. Jeg klarte å få han som fjernet dem til å lure på om han gjorde det riktige, noe som gav meg muligheten til å ta noen bilder med de i bildet. Dere har sikkert lurt på hvorfor det bare står "rnanger" på skroget, og her er grunnen. Jeg fikk som avslutning Jørgen til å holde opp de manglende bokstavene. Trenger jeg skrive mer?

post-76334-1212965911_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for fin kritikk, men morsomt nok har dere oversett en detalj. Når jeg gav bildet en liten crop så var blant annet hensikten å bli kvitt noe rot nederst i bildet. Der har jeg bommet litt, og en liten detalj er ikke fjernet, ha ha ha. Selv jeg kan gjøre feil, for det er ikke alltid jeg fremhever det uperfekte i bildene mine. Æda bæda...

Lenke til kommentar
Takk for fin kritikk, men morsomt nok har dere oversett en detalj. Når jeg gav bildet en liten crop så var blant annet hensikten å bli kvitt noe rot nederst i bildet. Der har jeg bommet litt, og en liten detalj er ikke fjernet, ha ha ha. Selv jeg kan gjøre feil, for det er ikke alltid jeg fremhever det uperfekte i bildene mine. Æda bæda...

Jeg så den detaljen, men jeg har latt være å si noe. Har ellers vært for slått ut av varmen i helgen til å mene noe fornuftig om alle bildene som har vært lagt ut i det siste :D

 

Tom

Lenke til kommentar

Man blir meningsløs i varmen ja. Samme her.

Nesten helt normalt bilde. Hvertfall mer normalt enn rangner, som er stress å uttale. Jeg lurte nesten på om skipet var døpt av åndssvake.

Gulfargen var da veldig kraftig her. Syns hvertfall jeg, men nå liker jeg duse farger stort sett. Men den er jo en kontrast, og hvis det var målet, da har du lykkes med det.

Slurv nederst ja.. tsk tsk.. ;)

Lenke til kommentar

Dette bildet likte jeg godt. Gulfargen på personen bringer lys over bildet og gjør at i hvert fall jeg retter blikket mot hva han holder på med. Synes også det blir en spennende effekt med selve bokstavene: Til venstre holder personen "J" og "E", mens det grønnlige tauet separerer den andre enden. De rustne kuøynene er også schnasne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...