Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smegma/"kukost" hos jenter?

DMN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jenter fortere smegma enn gutter, og mer?

Erfarte det i dag hos dama, og hun hadde bare hatt ett døgn uten dusj, noe jeg syns er ganske overraskende med tanke på at smegma som regel ikke oppstår før etter 4-5 dager etter det jeg har skjønt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan også være en soppinfeksjon. Jenter får dette lettere enn gutter. Det er ikke noe dramatisk eller farlig i det hele tatt. En pakke Canesten tar fort knekken på det.

Men, det kan også i noen tilfeller være vanskelig å bli kvitt og komme tilbake igjen og igjen.

Det er som sagt vanligvis ikke noe farlig med dette bortsett fra at det er plagsomt.

Les mer her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=320853

Skrevet

En gutt kan (jeg sier ikke at han bør) la være å vaske tissemann en dag, men hvis jenter gjør det kan det bli stygt. Hos gutter er det stort sett lukten som kommer hvis man dropper dusjen en morgen, men hos jenter kommer det saker og ting.

Skrevet
Hos gutter er det stort sett lukten som kommer hvis man dropper dusjen en morgen, men hos jenter kommer det saker og ting.

I tillegg til lukt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...