Gå til innhold

BenQ T261W 26" 5ms


Anbefalte innlegg

Ser at det har dukka opp en ganske billig 26" på prisguiden nå.

 

BenQ T61W 26".

 

26" 5ms med hdmi, dvi-d og vga kontakt til 3338,- før frakt er jo veldig fristende.

 

Jeg finner ingen tester av den på nettet dog, så det virker som en veldig ny modell.

 

Vil tippe at den er av samme kvalitet som G2400 modellen, bare 26" isteden med litt nyere panel.

 

Noen som finner noen tester av den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått skjermen og har koblet den opp. Med en oppløsning på 1920x1200 så er teksten like stor som på min gamle 19" LCD med 1280x1024 oppløsning:)

 

Skjermen skalerer 1280x1024 greit, men på 1920x1080 er det uleselig.

Jeg bruker DVI kabelen som fulgte med gamle 19" skjermen min, mulig bildet blir bedre med den medfølgende kabelen.

Merkelig at det er høytalere på skjermen, men ingen kabel for å koble de til. Underlig måte å spare penger på.

 

Bildet er lyst på fabrikk innstillinger, så jeg må forandre litt på for å bli fornøyd.

Alt i alt er jeg meget fornøyd med skjermen. Legger inn en bruksanmeldelse på prisguiden når jeg har fått brukt den i noen dager.

 

edit: Oj oj oj oj. Må til med nytt skjermkort. Har klart å kjøre spill fint på 1280x1024, men på 1920x1200 så kneler de to gamle 7900GTX'ene xD

Endret av The-Flu
Lenke til kommentar
Da har jeg fått skjermen og har koblet den opp. Med en oppløsning på 1920x1200 så er teksten like stor som på min gamle 19" LCD med 1280x1024 oppløsning:)

 

Skjermen skalerer 1280x1024 greit, men på 1920x1080 er det uleselig.

Jeg bruker DVI kabelen som fulgte med gamle 19" skjermen min, mulig bildet blir bedre med den medfølgende kabelen.

Merkelig at det er høytalere på skjermen, men ingen kabel for å koble de til. Underlig måte å spare penger på.

 

Bildet er lyst på fabrikk innstillinger, så jeg må forandre litt på for å bli fornøyd.

Alt i alt er jeg meget fornøyd med skjermen. Legger inn en bruksanmeldelse på prisguiden når jeg har fått brukt den i noen dager.

 

edit: Oj oj oj oj. Må til med nytt skjermkort. Har klart å kjøre spill fint på 1280x1024, men på 1920x1200 så kneler de to gamle 7900GTX'ene xD

 

Hvilkne skjerminstillinger har du ?

 

Irriterer meg at den har samme problem som G2400W hvor skriften er mer fadet under enn oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...