Gå til innhold

Den sykeste minnekjølingen?


Anbefalte innlegg

Ring ambulanse hvis det er sykt da. Men den kommer vel kanskje ikke frem p.g.a. alle fjortisene som sperrer kvartalet fordi de er lokket hit fra ITavisen nå når hw.no har begynt med overskrifter på deres eget språk ... :roll:

 

On topic: Jeg skulle ønske Gigabyte heller ville lage enkle festeanordninger for vannkjøling på minnebrikker. Det kunne kanskje hatt et marked, i motsetning til dette monsteret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det jeg prøver å få fram er at kjøling på RAM er tull. Kan tippe forskjellen på viftekjøling og LN2 på RAM er maksimalt 10mhz. Selv med heatspreader + vifte kontra ingen heatspreader + vifte er det rundt 3 mhz gain. Det er ikke hovedsakelig chippene det står på når det kommer til temperatur. Heftig kjøling på NB har mye mer og si. Og til tross for at man har syke NB kjølere nå til dags (sjekk P45 artikkelen) så er de veldig ofte montert dårlig på med f.eks kjøletape og plastikklips.

Lenke til kommentar

Latterlig... selve designet ser jo ikke akkurat effektivt ut, og så er den jo diiiiger! masse deler som kan feile osv. osv. nei takk. Tror jeg heller holder meg til en standalone kjøeblokk som du kan få for noen hundrelapper og koble det til et skikkelig vannkjølingsystem.

 

Ren gimmickfaktor av høyt kaliber...

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Bling faktoren er sikkert stor nok til at noen her på forumet ville ha hatt den der? :!:

 

Om de tørr å stå fram å si det innpå her er vel en annen sak :p

 

 

Dødsfett! Jeg ville gjerne hatt den. Hvis jeg hadde fått den vel og merke. Hadde nok heller kjøpt vanlig vannkjøling til modulene mine om det skulle være aktuelt med vann på dem, ville nok blitt "litt" billigere aner jeg :)

 

Må si at jeg syns den va jævlig kul... morrsomt konsept men er vel ikke mange kjøperne tenker jeg..

 

 

Kunne gjerne hatt en sånn, hvis jeg hadde fått den gratis!

 

 

 

Det er nok noen som tør å stå fram :roll:

 

Jeg synes nå den så teit ut...

Dessuten er det vel en god del plassproblemer, dersom du putter inn denne i PC-en din...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...