Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger tips til ny telefon fra HTC (arbeidsgivers preferanse). Jeg bruker telefonen som en vanlig mobiltelefon - men i følge arbeidsgiver skal jeg bruke den til telefon, sms og e-post.

 

Har lyst på nye Diamond - men lurer på om Touch Pro er mer egnet for mitt bruk? Noen andre jeg bør vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller du kan gå for HTC Touch Dual, en telefon jeg synes fungerer glimrende til e-post og SMS (i tillegg til vanlig ringing selvfølgelig!). TyTn er selvsagt også et alternativ, men jeg likte faktisk bedre Touch Dual, selv om den dessverre mangler WiFi.

 

Lykke til,

mvh Pål Berge

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hvs du har en snill sjef så kan du jo vise denne til han:

 

http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no

 

Si MÅ HA MÅ HA MÅ HA MÅ HA hele tiden til du får den :-)

 

Den har fullt qwerty tastatur, push epost, større skjerm, standbytid på over 800 timer, støtter quadband osv osv osv.

 

er han fortsatt skeptisk, si at htc har laget innmaten.

Hjelper ikke det, gi han en blowjob....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Er HTC Touch Pro like bra som HTC Touch Diamond, bare at Pro har i tillegg et fulltastatur ?

 

Isåfall er vel Pro kanskje et bedre valg, i og med at man kan trykke på taster?(har litt dårlige minner med ps3 uten tastatur. :p )

Lenke til kommentar

Jeg har HTC Touch selv. Den har ikke noe hardwaretastatur. Jeg har installert en "phonepad" som tastatur. Den har T9, og skriver like kjapt som et vanlig tastatur. Ingen problemer med sms :)

 

Touch Pro har jeg ikke sett så mye på enda, men den ser spennende ut :)

Hadde selv gått for Diamond nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg bruker selv HTC Touch nå, mens jeg venter på å bestille ny.

 

Min erfaring er at Qwerty tastaturet er value, fordi det å skrive med pennen er greitt nok - men det er svært fort at de blir noen skrivefeil - som tar "lang" tid å rette opp.

 

Touch Pro er nok ikke i Norge før om flere uker, så jeg tror det blir en TyTnII...

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg bruker selv HTC Touch nå, mens jeg venter på å bestille ny.

 

Min erfaring er at Qwerty tastaturet er value, fordi det å skrive med pennen er greitt nok - men det er svært fort at de blir noen skrivefeil - som tar "lang" tid å rette opp.

 

Touch Pro er nok ikke i Norge før om flere uker, så jeg tror det blir en TyTnII...

 

For all del, ikke kjøp HTC TYTN 2 i dag, det blir for dumt. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...