Gå til innhold

Ikke optimale søkealternativer på headset


Anbefalte innlegg

Når man bruker avansert søk etter headset har man 8 valg på type (bl. a. lukkede, lukkede sammenleggbare, semiåpne, semiåpne sammenleggbare). I valget under kan man velge hvorvidt headsettet skal være sammenleggbart eller ikke. Dette er ikke nødvendig, da det blir dobbelt opp. Det er ikke mulig å fjerne muligheten til å velge sammenleggbare i type?

 

Ellers er prisguiden helt konge!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Yoshi

Heihei.

 

Nå har jeg gjort "sammenleggbar" søkbart igjen og fjernet "åpen sammenleggbar" osv fra type-alternativene.

 

Det var intensjonen da jeg for en tid siden ryddet i kategorien slik at man kunne søke etter åpne hoetelefoner og få fram både de sammenleggbare og de ikke-sammenleggbare samtidig, noe som ikke var mulig før. Men flaut nok hadde jeg visst glemt å fjerne alternativene fra typesøket, så det var jo masse arbeid til ingen nytte. Men nå er et ordnet! :)

Lenke til kommentar

Ser bra ut nå ja.

 

Men en liten ting jeg tror kunne forbedret søket, er å gi brukeren valget mellom headset med eller uten mikrofon under standard-søk (ikke avansert). Savner også Ohm under spesifikasjoner. For bærbare enheter har dette mye å si, da enkelte enheter får problemer med å gjengi lyd høyt nok, dersom impedansen er for stor.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Men en liten ting jeg tror kunne forbedret søket, er å gi brukeren valget mellom headset med eller uten mikrofon under standard-søk (ikke avansert). Savner også Ohm under spesifikasjoner. For bærbare enheter har dette mye å si, da enkelte enheter får problemer med å gjengi lyd høyt nok, dersom impedansen er for stor.

 

Helt enig, fikser det nå. ;)

Lenke til kommentar

Veldig bra, flott med kjapp respons! :)

 

Dog, en ting: Ser man kun har muligheten for å velge maks motstand. Det hadde ikke vært mulig at man kunne valgt et vist spekter, f.eks. 0-16 Ohm, 17-32 Ohm, 33-64 Ohm osv. Med samme avmerkingsmulighet som Støttet Lydmodus, slik at man kan velge måde 17-32 Ohm og 33-64 Ohm. Med et headset med lav Ohm koblet til enkelte kilder vil minst mulige volum kunne bli høyt. Min mening i alle fall, hvor mange som mener det samme vet jeg ikke. ;)

 

Bra jobbet uansett. :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...