Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mopeder, hva har du?


Anbefalte innlegg

tsx her ^^ rød og svart, 0 rust og 100% overhalt, ser fin ut men isje så fin i lakken, pga malt med bengalakk og pensel

 

går i 70-80+ pga er bare 15 og har isje prøvd den skikkelig endå, bare nede i skogen xD

 

 

effektanlegg, trimm silynder, trimm forgasser, powerfilter, lett met felg bak =P og fuglepinnebeskytter fra biltema xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Honda Zoomer 08- Den har jeg skiftet variatoren på og på en god dag så kommer den oppi 62-63 km/t .

 

Det er en firetakter og er et reinspikka framkomstmiddel frem til jeg får MC lappen.

 

Jeg hater totakter og dermed så måtte det bli Zoomer fordi det er den eneste 4-takts scooteren med PGM-FI (innsprut) på markedet. Og mer durabel en de fleste 50kubikkerne på markedet.

 

2008 modell,rød og den er kjørt 2300 km så langt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kjørte MH RX fram til rett før sommeren... Da den ble stjelt (2 meter fra der jeg sov til og med ;P bak bilen til mamma og låst... :S(eneste jeg har igjen er 5 skruer jeg fant fra bakskiva de hadde skrudd av))... Den var uplombert med filter, dyse ca 80, 14/52 dreving, hvis jeg husker riktig... :> Og gjorde omlag 95 på sletta (ikke verdens beste akselerasjon da ^^)

 

Kjører en noe uorginal RS50 atm :)

 

Revolution sylinder

Yazzzzuni R3

MK Veiv (ikke 100% sikker i farta om det var MK veiva atm... :S)

26' gasser, Dell'Orto

og alt annet småtteri som coil, clutch +++ ;)

 

Med 15/48 fikk jeg pressa den til rett over 130, kjører 13/48 atm, er virkelig ikke mange steder rundt her jeg har bruk for de siste 10-15km/t :)

Endret av Parr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...