Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mopeder, hva har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det ikke en slik tråd fra før? Kanskje det var på mopedportalen da :p

 

 

Trim:

MK2 eff.annlegg

Tatt "plomba" i luftfilteret

 

Toppfart:

96km/t målt med GPS på en god dag. Ellers er 90km/t mer reelt :)

 

 

Et par bilder av mopeden jeg hadde rett før jeg solgte den. Hadde akkurat skrudd den original igjen :)

 

Bilde288.jpg

 

Bilde284.jpg

 

Bilde289.jpg

 

Bilde285.jpg

 

 

Har noen kjørefilmer og, men gidder ikke legge dem ut :p

Endret av gilera
Lenke til kommentar

Derbi X-Race 05 her^^

trim: Ikke no foreløpig, MK2 effektanlegg etter hvert

har ALDRI blitt stoppa av snuten...men jeg har hatt SYKT flaks...kjørte "litt" for fort gjennom en 40 sone...så kjørte jeg forbi der igjen 10 min etter og da hadde de kontroll der^^

Endret av Devil123
Lenke til kommentar

Var sykt fett igår, jeg og noen kompiser sto i et lyskryss, så står den en Audi A3 ved siden av oss, når vi får grønt drar vi opp i 90 og han skal forbi så han suser forbi oss i langt over 100, også tar vi inn til venstre i neste lyskryss, også litt lenger ned(50m) er neste lyskryss som snuter kommer ut av og der suser denna audi'n forbi i 120 km/t... Så skur snuten på sirenene og tarn! hahah bare på grunn av oss!=D

 

Det er 60 sone

Endret av Rekso
Lenke til kommentar

Første mopeden, Motorhispania Furia 02, ble stjelt :/

 

68459.jpeg

 

Andre moped, Derbi Senda X-treme 03, ble solgt.

 

Bilde032.jpg

 

Nåværende moped, Suzuki ZR 89

 

100_1394.JPG

 

 

Ble stoppa av purken fordi jeg kjørte i 120 i 50 sona med Derbien, ble avskiltning men gadd ikke ordne opp i det så jeg solgte den for 8 og kjøpte Suzukien for 3, som starta og gikk.

 

Alle mopedene er/var trimma, Derbien værst, med Malossi 50mm sylinder, malossi potte, 26mm gasser, metrakit forsterka veiv, malossi reed, osv

Endret av WD40
Lenke til kommentar
har en honda mt5 med malossi sylinder mikuni 21mm, carbon reeds og homoet special liggeanlegg. ble stoppet av politiet når jeg hadde en annen sylinder. da ble 6stykker avksiltet å vi sto stille på en bensinstajon=/

Kjipern....jeg har blitt stoppa 1 gang..og da skulle de se vognkort og ikke førerkort:S skjedde ikke no da:P og andre gangen jeg blei stoppa GIKK jeg stille og fredlig i by'n oxo kom de løpende etter meg og skulle vite navn, adresse om jeg hadde jobb i helgene og om jeg gikk på skole oxo sa de "og helt til sist SKAL vi se legitmasjon"...jeg hadde førerkortet mitt på meg så det gikk bra...men jeg har fått vite i etterti at de egentlig ikke har lov og kreve legitimasjon av norske statsborgere i norske gater:P hadde jeg visst det da hadde jeg protistert, men men...det gikk bra jeg har ikke hørt no mer

Lenke til kommentar

Jeg har to scootere^-^ En hos muttern og en hos fattern.

1: Baotian Retro 2007 modell.

Pris: 9000 ubrukt

Km/t: 45/50 km/t (men holder på å kjøre den inn og etter det skal jeg trimme den)

2: Kymco Super 950 2003 modell

Pris: 7000 brukt.

Km/t: Er ikke helt sikker, siden speedometeret kun går til 80. Men er ganske sikker på at den har vært oppe i 100.

YAY^-^

post-143860-1213715011_thumb.jpg

post-143860-1213715018_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Derbi X-race 2005

 

Trim:

Pro race sylinder

Pro race effektanlegg

Keihin 28mm PWK forgasser

Mk pro race coil

doppler veiv

Hebo reed

Carbon clutch

 

Har ikke testet toppfarten enda, men regner med den er rimeli høy

Har dratt ut 4 giret å da bunnet den speedometret CA. 95, ifølge speedometret

 

 

Har kjøpt nytt skiltoppheng nå. så er ikke det som er på bilde

 

 

Ble stoppet av snuten første dag jeg fikk lappen, faktisk første kjøreturen. det var rutine kontroll da.

Det var heldigvis Naboen min som er politi som stoppet meg å han skjekket ikke noe som helst.

Hadde det vært noen andre så ville jeg sikkert blitt tatt for trimming, hadde da på. airsal maxima, yasuni cross å 21mm gasser.

post-99405-1215700033_thumb.jpg

Endret av simmiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...