FenrisC0de Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Nå er min fransk meget rusten, men i følge denne artikkelen ser det ut til at HTC skal slippe en ny ROM-oppdatering til Touch Dual som aktiverer både WiFi og GPS! Hadde jo vært utrolig fantastisk!
boratsmom Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 wtf? Det er som å si at man kan få 700 GB harddisk gjennom firmwire oppgdatering når harddisken din bare har 30 gb?
Xpi Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Javel? så hardware for både Wifi og GPS har ligget under skallet hele tiden? Tror jeg ingenting på.
µT. Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det står at dette kun er ett rykte. Men det som ikke er ett rykte, er at HTC har sendt ut ett nytt parti med HTC Diamond med oppdatert ROM, som vil gjøre 3D TouchFLO mindre "laggete". Dette partiet er på vei til europa nå.
Strandball Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det står at dette kun er ett rykte. Men det som ikke er ett rykte, er at HTC har sendt ut ett nytt parti med HTC Diamond med oppdatert ROM, som vil gjøre 3D TouchFLO mindre "laggete". Dette partiet er på vei til europa nå. FEEEEEEEEEETT
Glufsa Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det vi vet er at Touch Dual har innebygget WiFi og at det er noen som driver å utvikler drivere for det. Den har derimot ikke innebygd GPS antenne.
µT. Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det vi vet er at Touch Dual har innebygget WiFi og at det er noen som driver å utvikler drivere for det. Den har derimot ikke innebygd GPS antenne. Jepp. Syns jeg leste på XDA at de holder på med noe WiFi greier i Touch Dual nå.. Men sjansen for at jeg har lest feil er beklageligvis stor.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå