Gå til innhold

Rykte: MGS4 til 360


Anbefalte innlegg

skjønner ikkje kvifor det må komme til x360..kvifor skulle det det?

 

ingen som sipper over at gears of war eller halo kjem til ps3, metal gear solid, gran turismo og final fantasy er titler som definerer playstation..og lansere mgs til xbox blir berre feil.:;)

 

 

Gran Turismo og Final Fantasy er spill som representerer Playstation, ikke Metal Gear Solid serien, det har kommet MGS spill på PC, Playstation, Nintendo Gamecube og Xbox.

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner ikkje kvifor det må komme til x360..kvifor skulle det det?

 

ingen som sipper over at gears of war eller halo kjem til ps3, metal gear solid, gran turismo og final fantasy er titler som definerer playstation..og lansere mgs til xbox blir berre feil.:;)

 

 

Gran Turismo og Final Fantasy er spill som representerer Playstation, ikke Metal Gear Solid serien, det har kommet MGS spill på PC, Playstation, Nintendo Gamecube og Xbox.

 

Final Fantasy har vel også vert innom alle eller nesten alle disse plattformene også tar jeg ikke feil? Men GT er Sony only ja :)

Lenke til kommentar
skjønner ikkje kvifor det må komme til x360..kvifor skulle det det?

 

ingen som sipper over at gears of war eller halo kjem til ps3, metal gear solid, gran turismo og final fantasy er titler som definerer playstation..og lansere mgs til xbox blir berre feil.:;)

 

 

Gran Turismo og Final Fantasy er spill som representerer Playstation, ikke Metal Gear Solid serien, det har kommet MGS spill på PC, Playstation, Nintendo Gamecube og Xbox.

 

det var vel på playstation tittelen tok av..dette er andre som veit bedre enn meg men, så vidt eg veit så er det ein grunn til att mgs4 blir utviklet spesielt for ps3 og ikkje et fnugg med bevis seier at det kan gå multiplatform..

Lenke til kommentar
Sjefen, det skal jeg si deg. Det er nemlig fordi ingen trenger Halo 3 eller Gears of War, men MGS4!

 

 

Vis du har sett gameplay videoen av Gears2, så tror jeg nok at du ville hatt det på Playstation du også. Jeg er ikke noe fanboy derfor sier jeg at Metal Gear Solid er en strålende spilleserie, det er defor litt trist at det ikke blir gitt ut på flere konsoller så flere kunne ha sett hvor bra det er.

Lenke til kommentar
skjønner ikkje kvifor det må komme til x360..kvifor skulle det det?

 

ingen som sipper over at gears of war eller halo kjem til ps3, metal gear solid, gran turismo og final fantasy er titler som definerer playstation..og lansere mgs til xbox blir berre feil.:;)

 

 

Gran Turismo og Final Fantasy er spill som representerer Playstation, ikke Metal Gear Solid serien, det har kommet MGS spill på PC, Playstation, Nintendo Gamecube og Xbox.

 

det var vel på playstation tittelen tok av..dette er andre som veit bedre enn meg men, så vidt eg veit så er det ein grunn til att mgs4 blir utviklet spesielt for ps3 og ikkje et fnugg med bevis seier at det kan gå multiplatform..

Det er til og med henvisninger til PS3 konsollen, om blant annet core osv. Så nei det kommer nok ikke til 360, er ot ganske forskjellige konsoller på innsiden :p

Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at metal gear solid kom til hm xbox og pc engang var fordi de solgte så bra at de tenkte de kunne uppe salget enda mer og det skjedde forøvrig bare med sons of liberty som ble gjort om til pakka substance!

 

Har så absolutt ingen tro på at det kommer til xbox 360, men det vil vel være et fett, men syns det er viktig at konsoller har eksluvsiver som definerer dem som ble sagt tidligere!=)

 

La heller snakes siste kapittel starte uten fanboy krig!:)

 

Gears2 ser nok bedre ut en MGS4, men det kommer jo et halvt år senere enn det MGS4 gjør da.

 

Metal Gear Solid har aldri satset på grafikken, de satser heller på historien.

 

vel mgs 2 var banebrytende for ps2 og samme var mgs 3, klart noen av de beste spilla grafisk du får på ps2 for sin tid. utenom god of war seff

Lenke til kommentar
Gears2 ser nok bedre ut en MGS4, men det kommer jo et halvt år senere enn det MGS4 gjør da.

 

Metal Gear Solid har aldri satset på grafikken, de satser heller på historien.

 

når sant skal sies så satser vel mgs4 på ein heilt anna type grafikk en gears..dei bruker jo forskjellige grafikkmotorar til og med..mgs4 var jo omtalt som det peneste spillet på konsoll ever..så skuffa over grafikken blir ein nok ikkje i ..:)

Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig at denne tråden kan stenges. Så lenge ingen ting har blitt bekreftet trenger vi ikke en slik tråd. Jeg vet at jeg også har skrivd her, men jeg ville si min mening, men vi har også flere tråder som dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800329 der er det snakk om rykter. Og et rykte igjen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=719768

De trådene som du linket til der er jo døde, så ingen som diskuterer der lengre. Kan heller fortsette diskusjonen her, istedet for å bumpe gamle tråder syns jeg..

 

Men for å være litt on-topic så håper jeg at MGS4 blir PS3 ekslusiv. For salgstallene ville det nok vært bedre om det kom til 360 og (og det er ikke helt utelukket at det skjer), men syns at noen spill burde få komme på en konsoll.

Vet også at tidligere MGS spill har blitt sluppet til flere konsoller og plattformer, men som det er nevnt tidligere, så hadde det vært flott om Snake's siste kapitell ble avsluttet som en exclusive på PS3 :)

Lenke til kommentar

Bare for å ramse opp et par jævlig gode grunner til at det ikke kommer til 360

 

Når Snake kontrollerer Metal Gear Mk. II holder han en PS3 kontroll.

Mk. II kjører Cell processor som Otacon sier

Den siste delen her blir sagt IN-GAME ifølge kilder: "Like when one of the characters tells me to switch to disc 2, to immediatly correct himself. 'No, i just remembered. It's only one game disc. Isn't Blu-ray impressive'?"

360 må ha 5 dual-layer DVD discs og én vanlig.

 

Det var noen, trenger vel ikke fler ;)

Lenke til kommentar
1184130042803.jpg

 

Dæven MGS4 til Xbox 360 må jo være uendelig digert med mye mer innhold og bedre grafikk og lyd osv enn PS3 siden det bruker 20 DVDer. Er jo totalt 140 giga det der hvis det er plass til 7gig pr plate. PS3 har bare en ussel 50gigs Blu-Ray disc :p

 

 

:!: :tease:

 

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

gleder meg vilt nå ikke mange dager igjen nå NEEI.. glad jeg har begge konsollene jeg så jeg slipper klikke helt og diskutere alle titler som ikke kommer på vær og en konsoll :p

 

det er litt deilig egentlig bare egentlig !!

 

og Itavisen hehe de kan man bare gratulere faktisk. syns nesten de har blitt litt kule og da er det velig ille

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...